شناسهٔ خبر: 3544302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آیت‌الله مکارم‌شيرازي:

شركت در راهپيمايي ۲۲ بهمن بسيار اهميت دارد/دشمن پاسخ كوبنده‌اي دريافت خواهد كرد

خبرگزاري شبستان: يكي از مراجع عظام تقليد قم شركت در راهپيمايي ۲۲ بهمن را بسيار مهم و با ارزش عنوان كرد و گفت: در اين روز دشمنان منتظر هستند تا ببينند مردم به چه ميزان به صحنه مي‌آيند و بايد پاسخ قاطع و كوبنده‌اي به آنها بدهيم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آيت‌الله ناصر مكارم‌شيرازي امروز (21 بهمن) در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم به راهپيمايي 22 بهمن اشاره كرد و گفت: در حال حاضر 36 سال از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي مي‌گذرد و اين انقلاب با وجود همه طوفان‌ها روز به روز قوي‌تر و با صلابت‌تر مي‌شود.

وي عنوان داشت: دشمنان در طول اين مدت از هيچ اقدام خصمانه‌اي بر عليه مردم و انقلاب فرو گذار نبودند كه جنگ 8 ساله تحميلي نمونه‌اي از آن اقدامات خصمانه بود.

اين مرجع تقليد بيان داشت: تحريم‌هاي اقتصادي، محاصره‌هاي همه جانبه، جنگ رواني بر عليه ملت ايران، اسلام هراسي، ايران هراسي و.... از ديگر اقداماتي بود كه دشمنان بر عليه ايران و نظام اسلامي به كار بستند و براي اين امر از غول‌هاي رسانه‌هاي خود استفاده كردند.

آيت‌الله مكارم‌شيرازي گفت: همه تلاش دشمنان بر اين است كه وانمود كنند مردم به نظام دلسرد شده‌اند و وانمود كنند كه مردم از انقلاب خسته شده‌اند.

وي با بيان اينكه اين روزهاصحنه تبلور و عينيت يافتن وفاداري و حمايت مردم از نظام است گفت: دشمنان در اين روزها به دنبال سنجش عمومي هستند تا به عيار خود حاميان انقلاب را بسنجند.

اين مرجع تقليد شركت در راهپيمايي 22 بهمن را بسيار مهم و با ارزش عنوان كرد و گفت: در اين روز دشمنان منتظر هستند تا ببينند مردم به چه ميزان به صحنه مي‌آيند و بايد پاسخ قاطع و كوبنده‌اي به آنها بدهيم.

آيت‌الله مكارم‌شيرازي عنوان داشت: دشمنان همواره سعي كرده‌اند تا آثار انقلاب را در جهان از بين ببرند و به قصد ساقط كردن حكومت شيعي در عراق عليه مقاومت در سوريه و حزب الله وارد عمل شده‌اند.

وي بيان داشت: دشمنان مي‌كوشند تا با خلع سلاح حزب‌الله و ساقط كردن حكومت سوريه از گسترش بيداري اسلامي جلوگيري كرده و به اهداف شوم خود برسند.

اين مرجع تقليد با اشاره به اثرات نظام اسلامي در ديگر كشورها عنوان داشت: اين نظام توانست به دليل راه حق خود حكومت شيعي عراق را احيا كرده و حزب الله و غزه را مقام‌تر از هميشه كند.

پايان پيام/

نظر شما