شناسهٔ خبر: 67751924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار ظفری:

جریان انقلاب با کادرسازی ادامه می‌یابد

همدان-مدیرکل حفظ آثارونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت:پیشکسوتان در حوزه ادبیات دفاع مقدس اجازه دهند افراد جوان نیز وارد این عرصه شوند، اگر روند کادرسازی در انقلاب اینگونه باشد جریان انقلاب ادامه می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری در نشست استاندار همدان و نویسندگان حوزه ادبیات پایداری استان اظهار کرد: انقلاب‌ها در سایر کشورها به سختی آغاز می‌شوند اما به راحتی به پایان می‌رسند، ولی انقلاب اسلامی ما چون پایبند به اصول و ارزش‌های اسلامی بود همچنان مقتدر و پابرجا است.

وی افزود: حوزه ادبیات دفاع مقدس یکی از ابزارها و امکاناتی است که می‌تواند در انتقال اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل آینده موثر باشد؛ ویژگی دفاع مقدس این است که هرکس در جایگاه خود قهرمان است و باید به نسل‌های آینده به عنوان یک الگو معرفی شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: پیشکسوتان در حوزه ادبیات دفاع مقدس اجازه بدهند افراد جوان نیز وارد این عرصه شوند و نوقلمان از ظرفیت این پیشکسوتان استفاده کنند و به طور حتم اگر روند کادرسازی در انقلاب اینگونه باشد جریان انقلاب ادامه می‌یابد.

وی بیان کرد: شما جمع حاضر به خاطر بی‌مهری و بی توجهی‌ها کنار نکشید و اهل قهر از انقلاب نباشید و اجازه ندهید در حوزه ادبیات پایداری تحریف صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما