شناسهٔ خبر: 35289750 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حزب الله لبنان اظهارات اخیر نتانیاهو را محکوم کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، حزب الله با محکوم کردن اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو درباره الحاق دره اردن و بخش وسیعی از کرانه باختری به خاک فلسطین اشغالی, اینگونه اظهارات را تجاوزی جدید نامید.

حزب الله در بیانیه خود با بیان این مطلب مقاومت در برابر تجاوز به سرزمین فلسطین یا تعدی به سرنوشت این سرزمین را حق کامل مردم فلسطین دانست.
حزب الله در بیانیه خود این گونه اظهار نظر نتانیاهو را نتیجه حمایت برخی از طرف های منطقه ای از رژیم اشغالگر در محق دانستن این رژیم در تجاوز به لبنان و فلسطین و همچنین برنامه ریزی ها برای عادی سازی روابط با این رژیم و تلاش برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس جهت تشکیل ائتلافی با دشمن (رژیم صهیونیستی)دانست و افزود این اتفاقات موجب شده است تا نتانیاهو پس از اظهارات سابقش درباره الحاق قدس شریف, بخش هایی از کرانه باختری رود اردن و جولان(به فلسطین اشغالی), امروز در سایه شراکت علنی آمریکایی- اسرئیلی و خلیجی فرصت یابد از الحاق دره اردن بگوید.
در بیانیه حزب الله آمده است, تمامی برنامه های اسرائیل برای یهودی سازی, تدابیر باطلی است که مردم فلسطین یکپارچه با آن مقابله خواهند کرد و آن را به شکست خواهند کشاند همانگونه که با معامله ادعایی قرن یکپارچه مقابله کرده و آن را ناکام گذاشته اند.
این بیانیه تمام خاک فلسطین را حق مردم فلسطین می خواند و می افزاید, دشمن هر کاری کند تغییری در این واقعیت ایجاد نخواهد شد.

نظر شما