شناسهٔ خبر: 35186887 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در بحبوحه فضای بلاتکلیفی برگزیت و خشم مردم انگلیس

اعتراض به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به انگلیس

مردم انگليس همزمان با سفر غیرمترقیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به لندن، علیه وی تظاهرات کردند

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن؛ صد‌ها نفر از مردم و حامیان حقوق فلسطین، مردم انگليس همزمان با سفر غیرمترقیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به لندن علیه وی تظاهرات کردند.
<div id="video-display-embed-code_3916107"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2517863/3916107?width=350&height=250"></script></div>

بنیامین نتانیاهو در بحبوحه فضای بلاتکلیفی برگزیت و خشم مردم انگلیس از کودتای ملکه و نخست وزیر علیه پارلمان انگلیس، به این کشور سفر و در لندن با بوریس جانسون دیدار کرد.
همزمان با سفر پیش بینی نشده بنیامین نتانیاهو، حامیان مردم فلسطین، گروه‌های ضد جنگ و نژاد پرستی، مسلمانان و چندین سازمان و نهاد حقوق بشری از جمله ائتلاف همدردی با مردم فلسطین و شمار از خاخام‌ها (روحانیان یهودی) جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خروج فوری نخست وزیر رژیم صهیونیستی از کشورشان را خواستار شدند.
 
بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس درباره سفر نتانیاهو به لندن
دفتر نخست وزیری انگلیس، چکیده گفتگوی بوریس جانسون و سرکرده رژیم اشغالگر قدس را منتشر کرد.
در بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس آمده است: بوریس جانسون امروز در دفترش با نخست وزیر اسرائیل ملاقات کرد و هر دو بر روابط قدرتمند دو طرف، از جمله در امور بازرگانی، همکاری های اطلاعاتی و امنیتی و نیز روابط فرهنگی تاکید کردند.
در این بیانیه آمده است نخست وزیران دو طرف بر نیاز به پیشگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای و توقف رفتار بی ثبات کننده ایران، توافق داشتند و نخست وزیر انگلیس، بر راه حل دیپلماتیک و گفتگو تاکید کرد.
در پایان این بیانیه آمده است: بوریس جانسون و بنیامین نتانیاهو همچنین درباره روندهای خاورمیانه گفتگو کردند و نخست وزیر انگلیس گفت که منتظر جزئیات طرح پیشنهادی دولت آمریکا برای صلح میان فلسطینیان و اسرائیل است که نگرانی های هر دو طرف را مورد توجه قرار دهد.

نظر شما