شناسهٔ خبر: 35157272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با تلاش پارک علم و فناوری استان

راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری در البرز

رییس پارک علم و فناوری البرز گفت: با مشخص شدن سهامداران، بزودی صندوق پژوهش و فناوری برای حمایت از صنایع فناور و دانش بنیان تشکیل می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ربانی در نشست با روسای دانشگاه ها و مراکز علمی استان گفت: به دلیل وجود ظرفیتهای استان در زمینه شرکتهای دانش بنیان و فناور و همچنین مراکز پژوهشی، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور بر راه اندازی هر چه سریع تر صندوق پژوهش و فناوری تاکید کرده است. 

وی افزود: با ابلاغ استاندار، ماموریت تاسیس این صندوق به پارک علم و داده شده است و مقدمات آن که از جمله اعضای دولتی  و خصوصی است در حال انجام است که به همین منظور امروز نشستی با بخش دولتی و آن دسته از سازمان هایی که می توانند به عنوان سهامدار در صندوق پژوهش و فناوری حضور داشته باشند برگزار شد.

ربانی اظهار داشت: مقدمه بعدی راه اندازی این صندوق سهامداران بخش خصوصی است که به همین منظور نیز در جلسات بعدی نشست هایی با این شرکت ها انجام می شود.

گفتنی است این صندوق از اختراعات، تجاری سازی محصولات فناورانه و امکان سنجی طرحهای کسب و کار و همچنین ایجاد بستر مناسب برای مشارکت بخش خصوصی حمایت خواهد کرد.

نظر شما