شناسهٔ خبر: 35119359 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی؛

انعقاد ۱۴۰ قرارداد در حاشیه گردهمایی فناورانه صنعت غذایی

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ۱۴۰ قرارداد به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان در حاشیه گردهمایی فناورانه صنعت غذایی منعقد شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ در حاشیه گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و کسب و کار‌های نوین (استارت آپ) صنعت غذایی که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در حال برگزاری است، تاکنون ۱۴۰ قرارداد و تفاهم‌نامه میان شرکت‌های دانش بنیان و صنایع حاضر در این رویداد منعقد شده است.
در ۲ روز نخست گردهمایی ۳ روزه فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و کسب و کار‌های نوین (استارت آپ) صنعت غذایی که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی در حال برگزاری است، ۱۴۰ قرارداد و تفاهم‌نامه به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد تومان میان شرکت‌های بزرگ صنعت غذایی و شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه منعقد شده است.
امروز و در حاشیه دومین روز از برگزاری گردهمایی، با حضور آقایان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، سه توافق‌نامه منتخب میان شرکت‌های حاضر منعقد شد. نخستین توافق‌نامه میان گروه تولیدی عالیس و شرکت نصب نیروی ایران در خصوص استفاده از پِرتی انرژی در کارخانه عالیس برای تولید برق توسط سیستم CHP به ارزش ۷ میلیارد تومان منعقد شد.
همچنین در این گردهمایی توافق نامه‌ای میان شرکت نان قدس رضوی و شرکت پویا تدبیر کارآمد با موضوع ارایه راهکار افزایش ماندگاری دونات و اشترودل بود که ارزش این توافق‌نامه ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.
توافق نامه دیگری نیز میان شرکت آرد قدس رضوی و شرکت دانش بنیان فناوران شریف در رابطه با طراحی و ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات خط فرآوری کینوا به ارزش ۳ میلیارد تومان در حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به امضا رسید.

نظر شما