شناسهٔ خبر: 35115729 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت غذایی صورت گرفت؛

انعقاد ۱۴۰ قرارداد دانش‌بنیان صنعت غذایی به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان

تهران- ایرنا- در دو روز نخست برگزاری گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش ‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت غذایی ۱۴۰ قرارداد دانش بنیان به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد تومان منعقد شده است که امروز ( ۱۱ شهریورماه ) سه قرارداد با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید.

صاحب‌خبر -

گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش ‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت غذایی که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از روز گذشته ( ۱۰ شهریورماه ) به مدت سه روز در محل این صندوق در حال برگزاری است، ۱۴۰ قرارداد و تفاهم نامه میان شرکت‌های حاضر در این رویداد منعقد شده است.

سه توافق نامه‌ای که امروز دوشنبه در حاشیه این گردهمایی فناورانه منعقد شد، میان شرکت نان قدس رضوی و شرکت پویا تدبیر کارآمد با موضوع ارایه راهکار افزایش ماندگاری دونات و اشترودل به ارزش ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، همچنین توافق نامه میان گروه تولیدی عالیس و شرکت نصب نیروی ایران در خصوص استفاده از پرتی انرژی در کارخانه عالیس برای تولید برق توسط سیستم CHP به ارزش ۷ میلیارد تومان است.

توافق نامه میان شرکت آرد قدس رضوی و شرکت دانش بنیان فناوران شریف در رابطه با طراحی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات خط فرآوری کینوا به ارزش سه میلیارد تومان نیز از دیگر قراردادهایی بود که با حضور معاون علمی رئیس جمهوری منعقد شد.

نظر شما