شناسهٔ خبر: 3510703 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

امضای سند همکاری میان قوه قضاییه و سازمان بهزیستی

براساس قانون، دادگاه‌های کشور موظف هستند؛ پیش از صدور گواهی عدم امکان سازش بین زوجین، نظر مشاور بهزیستی را اخذ کنند.

صاحب‌خبر -

سند همکاری مشترک مابین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و سازمان بهزیستی در راستای تحکیم خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرم امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در حاشیه مراسم امضای سند همکاری مشترک ما بین سازمان بهزیستی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در جمع خبرنگاران گفت: براساس قانون، دادگاه‌های کشور موظف هستند؛ پیش از صدور گواهی عدم امکان سازش بین زوجین، نظر مشاور بهزیستی را اخذ کنند.

وی ادامه داد: با امضای این تفاهم‌نامه حضور مشاوران در همکاری با دادگاه‌ها منظم‌تر و ساماندهی می‌شود، البته هزینه‌ای هم دارد که به قوه قضاییه مربوط نیست، اما با تفاهم با بهزیستی تلاش می‌کنیم، رایگان شود.

گفتنی است، در سند همکاری مشترک مابین سازمان بهزیستی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه موضوعاتی برای همکاری میان دو سازمان مورد تاکید قرار گرفته بود که از جمله این موارد می‌توان به حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از طرح جامع بشیر و مشارکت در بروز رسانی آن همچنین مشارکت سازمان بهزیستی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در تدوین شیوه نامه اجرایی طرح بشیر اشاره کرد.

نظر شما