شناسهٔ خبر: 35069521 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

درخشش ورزشکاران پیشوا در مسابقات شنا، والیبال و پرورش اندام

ورزشکاران شهرستان پیشوا با شرکت در مسابقات شنا، والیبال و پرورش اندام توانستند مدال‌های رنگارنگی کسب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، در مسابقات قهرمانی شنا زیر 10 سال به میزبانی استخر نمونه بخش جوادآباد، محمدجواد اردستانی و محمدحسین اردستانی اعزامی از پیشوا 4 مدال رنگارنگ را برای ورزش شهرستان پیشوا به ارمغان آوردند.

به گزارش فارس، محمدجواد  اردستانی در بخش کرال سینه و بخش کرال پشت ٢٥ متر مقام اول و دو مدال طلا را کسب کرد و محمدحسین اردستانی در بخش کرال سینه ٢٥ متر مقام دوم و مدال نقره و در بخش کرال پشت ٢٥ متر به مقام سوم و مدال برنز رسید.

 

قهرمانی بانوان شهرداری پیشوا در مسابقات والیبال جام دولت توابع استان تهران

به همت هیئت والیبال شهرستان پیشوا به مناسبت هفته دولت مسابقات شش‌جانبه والیبال بانوان با همکاری شهرداری و اداره ورزش و جوانان پیشوا برگزار شد.

به گزارش فارس، این دوره از مسابقات جام دولت با حضور تیم‌هایی از شهرهای تهران، پیشوا، قرچک، ورامین، پاکدشت به میزبانی شهرستان پیشوا برگزار شد و به ترتیب تیم‌های شهرداری پیشوا، شهید ثامنی راد ورامین و مهدوی پاکدشت مقام‌های اول تا سوم را کسب و در پایان از سوی هیئت والیبال جوایز نقدی و احکام قهرمانی را دریافت کردند.

قهرمانی ورزشکار پیشوایی در مسابقات بادی بیلدینگ توابع استان تهران

سعید جعفری از تیم شهرستان پیشوا توانست در مسابقات پرورش اندام توابع استان تهران مقام اول و مدال طلا را در رشته بادی بیلدینگ دسته ۱۰۰+ را کسب کند؛ این مسابقات در سالن شهید علی قمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا برگزار شد.

انتهای پیام/ح

نظر شما