شناسهٔ خبر: 35018624 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره برداری از ۵۶ طرح عمرانی و خدماتی در هرمزگان

در پنجمین روز هفته دولت ۵۶ طرح عمرانی خدماتی در 6 شهرستان میناب، جاسک، بستک، سیریک، حاجی آباد و پارسیان به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۱۲۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
فریدون همتی افزود: بیشترین طرح‌ها به شهرستان میناب با ۱۶ طرح و اعتبار ۶۴ میلیارد تومان اختصاص داشت.
وی گفت: مهم‌ترین این طرح‌ها سالن چند منظوره ورزشی طیبی شاهی، عملیات بهسازی محور میناب به سندرک و بازارچه ملوانی زهوکی در شهرستان میناب و مدرسه ۶ کلاسه روستای سدیج، مرکز جامع سلامت شهری و روستایی رازی و زمین چمن مصنوعی شهر لیردف در شهرستان جاسک بود.
استاندار هرمزگان افزود: شش طرح برق رسانی، آسفالت کوچه و معابر هرنگ در شهرستان بستک و سالن چند منظوره ورزشی مرکز بخش بمانی و مدرسه ۳ کلاسه روستای لبنی در شهرستان سیریک نیز به بهره برداری رسید.
همتی گفت: پارک محله‌ای شهرپارسیان، سد آبخیز داری روستای چهواز دو باب کلاس آموزشی در شهرستان پارسیان از دیگر طرح‌ها بود.
وی افزود: در شهرستان حاجی آباد نیز یک باب مدرسه ۶ کلاسه، گاز رسانی به روستای محمد آباد و بهره برداری از سینمای شهر مهم‌ترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.
استاندار هرمزگان گفت: همچنین عملیات ساخت خانه جوان بندرعباس با حضور داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.
همتی افزود: مرحله نخست ساخت خانه جوان بندرعباس با زیربنای هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هجده ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد.

نظر شما