شناسهٔ خبر: 34942580 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

جدیدترین اثر سریال «برادر جان» بروی صحنه می‌رود

سجاد افشاریان نمایش «هر کسی یا روز میمیرد یا شب؛ من شبانه روز» را در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌برد.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سجاد افشاریان بعد از گذشت پنج سال دوری از عرصه کارگردانی، تازه ترین اثر نمایشی اش با عنوان «هرکسی یا روز میمیرد یا شب؛ من شبانه روز» را از ۲۴ شهریور ماه سال جاری در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد برد.

این نمایش پس از ٣ ماه تمرین با بازیگران جوان از تاریخ مذکور روی صحنه خواهد رفت و پیش خرید بلیت های این اثر نمایشی نیز از امروز سوم شهریور ماه برای علاقه مندان در سایت ایران کنسرت آغاز شده است.

«تبارشناسی‌ دروغ‌ و تنهایی‌»،‌ «ننه‌ دلاور بیرون‌ پشت‌ در»، «می سی‌سی‌پی‌ نشسته‌ می‌میرد»، «شرقی‌غمگین‌» و ... از جمله نمایش هایی است که سجاد افشاریان پیش از این در مقام بازیگر و کارگردان در آنها حضور داشته است.

تمامی بازیگران این نمایش از میان چهره های جوان حوزه تئاتر انتخاب شده اند و این اثر نیز همانند کارهای قبلی افشاریان پر پرسوناژ خواهد بود.

سجاد افشاریان، مرتضی درویش زاده، نیکو بستانی، محمد لاریان، گیلدا ویشکی، امید سعیدی، سهیل کرمیار، نیما خطیب شاد، علی مشایخی، وحید حبیبیان، ثمین داروغه، پریسا طهماسب، ارمغان خانمحمدی، کیمیا فیضی، نسترن نعمتی، هانی صادقی، منصوره بنی احمد، نگار قربانی‌، اشکان غلامی، دیانا حق شناس‌، رضا ارژنگ، محمد رحمانیان، علی یوسفی، ستوده میرخلف زاده بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

همچنین از سوی دیگر نیکان ابراهیمی در بخش موسیقی، ندا نصر در بخش لباس و مسعود رنجبر شیرازی در بخش نور و صدا به عنوان طراح با پروژه همکاری می کنند.

نظر شما