شناسهٔ خبر: 3485191 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اصلاح با تکرار ... تيم ملي ايران ، قهرمان مسابقات بين المللي بوکس جام فجر

صاحب‌خبر - اصلاحیه ... تعداد نشان های طلای تیم ملی ایران از 5 به 6 اصلاح شد .
......................................................................................................
ارومیه / واحد مرکزی خبر / ورزشی گزارش دارد

مسابقات بین المللی بوکس جام فجر در خوی با قهرمانی « تیم ملی ایران » پایان یافت .
شب گذشته در پایان این مسابقات مشت زنان تیم ملی کشورمان با کسب « 6 نشان طلا » و 33 امتیاز در سکوی نخست این دوره از مسابقات ایستادند و جام قهرمانی را بالای سر بردند .
تیم بوکس شهرستان خوی هم با کسب 4 نشان طلا و 28 امتیاز دوم شد و تیم آذربایجان‌غربی نیز با 2 نشان نقره و 4 امتیاز مقام سوم را بدست آورد .
مسابقات بین المللی بوکس جام فجر به مدت 3 روز با حضور 50 بوکسور از تیم ملی بوکس ایران ، دو تیم از کشور ترکیه ، تیم ملی جمهوری آذربایجان ، تیم منتخب آذربایجان غربی و تیم شهرستان خوی در سالن شهید چمران این شهر برگزار شد.
جام تکنیک این دوره از مسابقات به سبب بازی‌های خوب و فنی به ایمان احمدلی بوکسور وزن 64 کیلوگرم کشور جمهوری آذربایجان رسید ، ‌جام اخلاق این مسابقات هم به تیم استان قهرمان ماراش ترکیه اهدا شد .
آقای لطفی ناظر فدراسیون جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این مسابقات با حضور تیم های خوب از کشورهای ترکیه و آذربایجان و حضور تیم ملی ایران از کیفیت بالایی برخوردار بود افزود : این مسابقات را داوران بین المللی و آسیایی بوکس در سلامت کامل قضاوت کردند .
آقای خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانغربی هم در حاشیه این مسابقات گفت : استبقال گرم و پرشور علاقه مندان به رشته بوکس باعث شده است که سومین دوره این مسابقات سال آینده در خوی با شرکت تعداد زیادی از کشورهای صاحبنام بوکس جهان برگزار شود.
0002

نظر شما