شناسهٔ خبر: 3485191 - سرویس ورزشی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اصلاح با تکرار ... تيم ملي ايران ، قهرمان مسابقات بين المللي بوکس جام فجر

صاحب‌خبر - اصلاحیه ... تعداد نشان های طلای تیم ملی ایران از 5 به 6 اصلاح شد .
......................................................................................................
ارومیه / واحد مرکزی خبر / ورزشی گزارش دارد

مسابقات بین المللی بوکس جام فجر در خوی با قهرمانی « تیم ملی ایران » پایان یافت .
شب گذشته در پایان این مسابقات مشت زنان تیم ملی کشورمان با کسب « 6 نشان طلا » و 33 امتیاز در سکوی نخست این دوره از مسابقات ایستادند و جام قهرمانی را بالای سر بردند .
تیم بوکس شهرستان خوی هم با کسب 4 نشان طلا و 28 امتیاز دوم شد و تیم آذربایجان‌غربی نیز با 2 نشان نقره و 4 امتیاز مقام سوم را بدست آورد .
مسابقات بین المللی بوکس جام فجر به مدت 3 روز با حضور 50 بوکسور از تیم ملی بوکس ایران ، دو تیم از کشور ترکیه ، تیم ملی جمهوری آذربایجان ، تیم منتخب آذربایجان غربی و تیم شهرستان خوی در سالن شهید چمران این شهر برگزار شد.
جام تکنیک این دوره از مسابقات به سبب بازی‌های خوب و فنی به ایمان احمدلی بوکسور وزن 64 کیلوگرم کشور جمهوری آذربایجان رسید ، ‌جام اخلاق این مسابقات هم به تیم استان قهرمان ماراش ترکیه اهدا شد .
آقای لطفی ناظر فدراسیون جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این مسابقات با حضور تیم های خوب از کشورهای ترکیه و آذربایجان و حضور تیم ملی ایران از کیفیت بالایی برخوردار بود افزود : این مسابقات را داوران بین المللی و آسیایی بوکس در سلامت کامل قضاوت کردند .
آقای خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانغربی هم در حاشیه این مسابقات گفت : استبقال گرم و پرشور علاقه مندان به رشته بوکس باعث شده است که سومین دوره این مسابقات سال آینده در خوی با شرکت تعداد زیادی از کشورهای صاحبنام بوکس جهان برگزار شود.
0002