شناسهٔ خبر: 34838308 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی» برگزار می‌شود

به دلیل تقارن تقویم جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی» با عزاداری‌های دهه اول محرم، این رویداد حوزه تجسمی آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه هنری، «وحید نمازی» رئیس حوزه هنری استان خراسان شمالی با اعلام این خبر و تمدید مهلت زمان دریافت آثار تا 31 مرداد ماه گفت: جشنواره کارتون و کاریکاتور همواره تقویم ثابتی داشته و در تابستان برگزار شده است اما به دلیل اینکه اختتامیه جشنواره بر اساس این تقویم مقارن با دهه اول محرم بود، جشنواره در نیمه اول آبان‌ماه برگزار خواهد شد.  

 

وی افزود: ضمن اینکه جشنواره کارتون و کاریکاتور امسال ده ساله می‌شود، تصمیم داشتیم بخش‌ها و اتفاقات ویژه‌تری را برای آن در نظر بگیریم که با فرصت بیشتر میسر است.

 

نمازی از تمدید مهلت ارسال آثار تا 31 مرداد برای شرکت کنندگان خبر داد و تصریح کرد: به دلیل جابه‌جایی زمان برگزاری جشنواره تا 31 مردادماه به شرکت کنندگان فرصت داده‌ایم تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند. از طرفی «چلگی» نیز به پایان رسیده و آثار برگزیدگان آن نیز در جشنواره شرکت داده خواهد شد.

 

دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی» به همت حوزه هنری استان خراسان شمالی و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر آبا‌ن‌ماه در شهر بجنورد برگزار می‌شود.

نظر شما