شناسهٔ خبر: 34692188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آیت الله موسوی جزایری:

دشمنان نمی ‌توانند انقلاب اسلامی را از راه خود منحرف کنند

زعیم حوزه های علمیه خوزستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی همچنان رو به پیشرفت است و اهداف خود دنبال و مشکلات را تحمل می کند گفت: دشمنان نمی ‌توانند انقلاب اسلامی را از راه خود منحرف کنند چرا که انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری» امروز (دوشنبه 21 مرداد) در خطبه های نماز عید قربان در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز، با تبریک عید سعید قربان اظهار کرد: قربانی از مستحبات تاکید شده است و اگر کسی توانایی این را ندارد که به تنهایی قربانی دهد می تواند با مشارکت تعدادی دیگر نسبت به قربانی کردن اقدام کند.

 

زعیم حوزه های علمیه خوزستان با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت و امامت افزود: عید غدیر خم از بزرگترین اعیاد و منتسب به امیرالمؤمنین (ع) است که طی آن از سوی پیامبر (ص) امام علی (ع) به عنوان ولی و امام بر مسلمانان معرفی شد.

 

وی با بیان اینکه باید هر سال عید غدیر را بزرگتر برگزار کنیم اذعان داشت: بالاترین افتخار ما ولایت علی بن ابیطالب (ع) و ارادت به حضرت زهرا (س) و تبعیت از دیگر ائمه اطهار (ع) است.

 

وی بر اطعام نیازمندان و مستضعفان در این روز تاکید کرد و ادامه داد: سال گذشته در مسجد الغدیر اهواز ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم برای مستضعفان پخت و توزیع شد که این اقدام هر سال باید بزرگتر برگزار شود.

 

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به توجه انقلاب اسلامی به طبقه محروم و ضعفا و ضرورت رعایت عدالت اجتماعی به نفع ضعفا تصریح کرد: بسیاری از ابرقدرت های مستکبر با این رویه انقلاب مخالف هستند.

 

وی اضافه کرد: اینکه با قدرت روی پای خود ایستاده ‌ایم و رو به پیشرفت به مسیر و اهداف خود ادامه می دهیم و با وحدت و یکپارچگی مشکلات را تحمل می کنیم، به خاطر توکل مردم به خدا و توسل به پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است.

 

وی پشتوانه این انقلاب را عنایت امام زمان (عج) و ائمه اطهار (ع) و خون شهدا دانست و خاطر نشان کرد: دشمنان نمی ‌توانند انقلاب اسلامی را از راه خود منحرف کنند چرا که انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است.

 

نظر شما