شناسهٔ خبر: 34688613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماز عید سعید قربان در خوزستان

همزمان با سراسر کشور ، نماز عید سعید قربان در شهر‌های مختلف استان خوزستان برگزار شد. .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان،  صبح امروز مراسم نماز عید سعید قربان در اهواز نیز به اقامه رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان  ، در مصلی مهدیه امام خمینی این شهر برگزار شد . 

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری با تبریک این عید بزرگ گفت : انقلاب اسلامی ایران انقلاب مستضعفان است و به همین دلیل مستکبران جهان در مقابل آن ایستاده اند.

وی افزود :  انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه ولایت ائمه اطهار (ع) ،  محبت اهل بیت (ع) و خون شهیدان والامقام امروز به حرکت و پیشرفت خود به سوی توسعه و رستگاری ادامه می دهد.

خطیب نماز عید سعید قربان اهواز ادامه داد : توکل مردم انقلابی و وفادار ما به خداوند متعال و توسل به اهل بیت (ع) از دیگر عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است.

رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان با اشاره به آغاز دهه ولایت و امامت و تبریک ایام جشن عید سعید غدیر تاکید کرد : باید سال به سال جشن های عید غدیر ، عید ولایت حضرت امیر المومنین امام علی (ع) پر رنگ تر و باشکوه تر برگزار شود.

وی اظهارداشت : مردم ولایتمدار ، نیکوکار و محبان اهل بیت (ع) هر چه می توانند برای باشکوه برگزار شدن جشن های عید غدیر کمک و همت کنند ، زیرا این برنامه ها از عوامل ترویج شعائر و گسترش فرهنگ اسلامی و ولایت است.

آیت الله موسوی جزایری همچنین با تقدیر از خدمات و تلاش های حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز از مسئولان و مردم خواست وی و همه روحانیون خدمتگزار را کمک و یاری کنند.

<div id="video-display-embed-code_3827345"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2498310/3827345?width=400&height=300"></script></div>
نماز عید سعید قربان در خوزستان نماز عید سعید قربان در خوزستان نماز عید سعید قربان در خوزستان نماز عید سعید قربان در خوزستان

 

نظر شما