شناسهٔ خبر: 34659420 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رادیو کاتالونیا: بارسلونا گوی سبقت را از رئال مادرید در جذب نیمار ربوده است؛ بارتومئو شخصا با پاری سن ژرمن مذاکره می‌کند

مهدی آزادی

داستان روز به روز جدی‌تر می‌شود.

صاحب‌خبر -

طرفداری - بارسلونا ظاهرا گوی سبقت را در راه جذب نیمار از رئال مادرید ربوده است.

نیمار مشخصا دوست ندارد در پاری سن ژرمن بماند و این برای همه یک مسئله واضح است. این ستاره 27 ساله برزیلی از چند هفته پیش رسما درخواست خروج داده و مایل است فوتبالش را دوباره در بارسلونا ادامه بدهد. البته او گزینه رئال مادرید را هم روی میز دارد. پس از اینکه لئوناردو، مدیرورزشی پاری سن ژرمن دقایقی پیش رسما تایید کرد مذاکرات برای فروش نیمار پیشرفت خوبی نسبت به قبل داشته است، حالا جرارد رومرو، خبرنگار رادیو کاتالونیا از آخرین جزییات پرونده بازگشت نیمار به بارسلونا می‌گوید.

به گفته رومرو، در این لحظه می‌توان با توجه به تمایل نیمار به بازی در بارسلونا و اقدامات باشگاه، با قطعیت گفت بارسا گوی سبقت را از رئال مادرید ربوده است. بارسا که از چند روز پیش به طور جدی برای خرید نیمار تلاش کرده، قصد دارد در هفته پیش رو با همه توان برای تمام کردن کار اقدام کند. والورده و مدیریت فنی باشگاه موافقتشان با بازگرداندن نیمار را اعلام کرده‌اند و بارتومئو شخصا وظیفه رهبری مذاکرات را بر عهده دارد. آندره کاری، نمیانده بارسا در فوتبال برزیل هم او را کمک خواهد کرد.

به گفته رومرو اولین روزهای هفته آتی - دوشنبه و سه شنبه - می‌تواند کلیدی‌ترین روزهای تعیین تکلیف نیمار باشد.

نظر شما