شناسهٔ خبر: 34678172 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

موندو: موضع بارسلونا در قبال نیمار تغییری نکرده است؛ خبری از پول نیست، صرفا معاوضه بازیکن!

مهدی آزادی

آینده نیمار در کدام تیم رقم می‌خورد؟ بارسلونا یا رئال مادرید یا پاری سن ژرمن؟

صاحب‌خبر -

طرفداری - بارسلونا کماکان اصرار دارد که حاضر نیست برای بازگرداندن نیمار، پولی هزینه کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، از 17 ژوئن که مصاحبه جنجالی ناصر الخلیفی با فرانس فوتبال منتشر شد، بارسلونا موضعش در قبال نیمار را تغییر نداده است. کاتالان‌ها تنها در صورتی حاضر به بازگرداندن ستاره برزیلی هستند که پاری سن ژرمن پیشنهاد معاوضه نیمار در قبال بازیکن را بپذیرد چون بارسا قصد ندارد پولی در این راه هزینه کند. این را جوزپ ماریا بارتومئو شخصا به ناصر الخلیفی اعلام کرده و اریک آبیدال و رامون پلانس نیز در کنار آندره کاری به عنوان نمایندگان بارسا در مذاکره با لئوناردو، بر این موضع تاکید کرده‌اند.

بارسلونا همچنین از باز شدن پای رئال مادرید به ماجرا با خبر است و آن را پیش بینی هم می‌کرد. بارسا اعتقاد دارد مادرید هر کاری بتواند می‌کند تا مانع از برگشتن نیمار به نیوکمپ شود اما به اعتقاد آنها، این ستاره برزیلی کماکان تمایل دارد فوتبالش را در بارسلونا دنبال کند و مذاکرات باید تا 20 آگوست به نتیجه برسد.

روز گذشته لئوناردو مدعی شد مذاکرات برای جدایی نیمار پیشرفت بیشتری نسبت به قبل داشته اما هنوز توافقی میان پاری سن ژرمن و باشگاه مقابل حاصل نشده است. از طرفی رسانه‌های نزدیک به رئال مادرید اصرار دارند که نیمار خودش را به این تیم پیشنهاد داده و مشکلی با بازی در برنابئو هم ندارد. ظاهرا قرار است کهکشانی‌ها به زودی پیشنهادی به پاری سن ژرمن بدهند.

نظر شما