شناسهٔ خبر: 345891 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فیلم ضرب و شتم بی‌رحمانه نوجوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست

فیلمی که روز شنبه از سوی رسانه‌های فلسطینی منتشر شد، نشان می‌دهد که نظامیان صهیونیست چطور بی‌رحمانه یک نوجوان فلسطینی را مورد ضرب و شتم شدید قرار می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از آنکه گزارش‌هایی مبنی بر ضرب و شتم شدید «طارق ابوخضیر» نوجوان 15 ساله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست منتشر شد، امروز رسانه‌های فلسطین فیلم رفتار بی‌رحمانه اسرائیلی‌ها با این نوجوان را منتشر کردند.

«طریق ابوخضیر» پسر عموی «محمد ابوخضیر» نوجوان 16 ساله‌ای است که هفته گذشته به دست گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست در اطراف قدس اشغالی زنده زنده به آتش کشیده شد و به شهادت رسید.

 

شهادت «محمد ابوخضیر» به آغاز دور تازه‌ای از اعتراضات فلسطینی‌ها در قدس و کرانه باختری منجر شده است. «طارق ابوخضیر» در جریان یکی از همین تظاهرات‌ها بازداشت شده و به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

«طارق ابوخضیر» تنها فلسطینی‌ای نیست که در این تظاهرات‌ها مورد ضرب و شتم قرار گرفته، اما به دلیل آنکه وی تابعیت آمریکایی نیز دارد، رسانه‌های غربی شده‌اند اخبار مربوط به وی را پوشش دهند.

با وجود روشن بودن برخورد تکان‌دهنده نظامیان صهیونیست با ابوخضیر، سخنگوی ارتش رژیم‌صهیونیستی مدعی شده که این ویدئو بریده شده و تمام واقعیت را نشان نمی‌دهد.

گروه فعالان حقوق بشر موسوم به «موندویس» اعلام کرده است که ارتش اسرائیل پس از بازداشت «طارق ابوخضیر» با وجود آسیب دیدگی شدید وی، از اعزام او به درمانگاه جلوگیری کرده است.

انتهای پیام/ق

نظر شما