شناسهٔ خبر: 34524736 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

امیر سرتیپ محمودی:

ارتش از هر زمانی پویاتر و آماده‌تر است

معاون اجرایی ارتش گفت: به واسطه از خود گذشتگی های کارکنان ارتش، این ارگان نظامی امروز از هر زمان دیگری پویاتر و آماده تر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،  امیر سرتیپ محمد محمودی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ستاد فرماندهی ارتش که شب گذشته در مجموعه فرهنگی تفریحی شهید سرلشکر قرنی برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انسانی، شایسته، شجاع و کارآمد بهترین سرمایه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه ایمان، ولایتمداری و رشادت از ویژگی های کارکنان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، گفت: ارتشی‌ها در دوران دفاع مقدس بحران و سختی‌ها را به جان خریدند و با خلق حماسه‌های بی‌نظیر، پیروزی را برای کشور به ارمغان آوردند.

معاون اجرایی ارتش نقش خانواده کارکنان را در توفیقات متعدد ارتش جمهوری اسلامی ایران، نقشی پر رنگ و موثر دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس این خانواده ها بودند که از جبهه ها حمایت کردند و به رزمندگان روحیه می دادند.

امیر سرتیپ محمودی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در جهان می‌درخشد، گفت: جایگاه رفیع ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف جهانی نشات گرفته از رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس و خون پاک شهدا است.

وی همچنین به توطئه‌های متعدد استکبار جهانی علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن امروز از راه‌های مختلف به دنبال لطمه زدن به ایران اسلامی است اما این توطئه‌ها از جمله تهدیدهای آمریکا و ترامپ هرگز به نتیجه نخواهد رسید.

معاون اجرایی ارتش بر قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران پویاتر از گذشته، آماده فداکاری برای کشور و حفظ ارزش‌ها است.

گفتنی است، در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر امیر سرتیپ محمودی، امیر دریادار پورکلهر، معاون نیروی انسانی ارتش و حجت الاسلام والمسلمین نصیرالاسلامی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش نیز حضور داشتند.

 

نظر شما