شناسهٔ خبر: 34516468 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

معاون فرمانده ارتش: بهترین سرمایه ارتش، نیروی انسانی شجاع آن است

ایرنا نوشت: معاون اجرایی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به واسطه از خود گذشتگی های کارکنان ارتش، این ارگان نظامی امروز از هر زمان دیگری آماده تر است.

صاحب‌خبر -

امیر سرتیپ محمد محمودی شنبه شب در مراسم تجلیل از بازنشستگان که در مجتمع شهید قرنی برگزار شد، اظهارداشت: نیروی انسانی، شایسته، شجاع و کارآمد بهترین سرمایه های ارتش هستند.
وی با بیان اینکه ایمان یکی از زینت های کارکنان ارتش محسوب می شود، توضیح داد: ارتشی ها در دوران دفاع مقدس بحران و سختی ها را به جان خریدند و پیروزی را برای کشور به ارمغان اوردند.
معاون اجرایی ارتش نقش خانواده کارکنان را در پیروزی های ارتش پر رنگ خواند و گفت: در دوران دفاع مقدس این خانواده بودند که از جبهه ها حمایت کردند و به رزمندگان روحیه می دادند.
امیر محمودی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در جهان می درخشد گفت: جایگاه رفیق ایران اسلامی در عرصه های مختلف جهانی نشات گرفته از رشادت های رزمندگان دفاع مقدس و خون پاک شهدا است.
وی همچنین به توطئه استکبار جهانی علیه ایران گفت: دشمن امروز از راه های مختلف به دنبال لطمه زدن به ایران اسلامی است اما این توطئه ها از جمله تهدید های آمریکا و ترامپ به نتیجه نخواهند رسید.
معاون اجرایی ارتش بر قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: امروز ارتش آماده تر از گذشته اماده فداکاری برای کشور و حفظ ارزش ها است.

64231

نظر شما