شناسهٔ خبر: 344358 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رجا - قدیمی | لینک خبر

جرقه های انتفاضه سراسری در فلسطین/ پزشکی قانونی فلسطین: ابوخضیر زنده سوزانده شد/ گردان قسام: تمام سرزمین های اشغالی در تیررس ما قرار دارند

همزمان با تشییع پیکر شهید "ابوخضیر"، مناطق فلسطینی نشین در قدس عرصه انتفاضه ضد رژیم اشغالگر بود، و به درگیری های گسترده ای در سراسر قدس انجامید تا جایی که از همه جا صدای تیراندازی و شلیک گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور به گوش می رسید و شمار قابل توجهی از فلسطینی های دچار حالت خفگی، زخمی یا بازداشت شدند.

صاحب‌خبر -

گروه  بین الملل – رجانیوز: فلسطین آبستن انتفاضه سوم برای مقابله با رژیم صهیونیستی است.

به گزارش رجانیوز، دور جدید اعتراضات پس از آن صورت گرفت که محمد حسین ابوخضیر نوجوانان فلسطینی توسط عده ای از صهیونیست ها ربوده و توسط آنان زنده زنده سوزانده شد.

منابع فلسطینی گزارش دادند شهرک نشینان رژیم صهیونیستی پس از ربودن محمد ابوخضیر در حالی که هنوز وی زنده بوده در دهانش بنزین ریخته‌اند و او را آتش زده‌اند.

کالبدشکافی محمد ابوخضیر  که زیر نظر صابر العلول، مدیر پزشک قانونی فلسطینی‌ها انجام شده است خبر سوزانده شدن اوبخضیر را تایید می کند.

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی جسد سوخته محمد ابوخضیر را به خانواده وی تحویل دادند.

روز جمعه در نتیجه تشییع پیکر شهید ابوخضیر، هزاران نفر از تشییع کنندگان هنگام رسیدن به نظامیان صهیونیست با آنان درگیر شدند که این درگیری به زخمی شدن ده ها فلسطینی انجامید .

شبکه خبری العالم در این باره گزارش داد: همزمان با تشییع پیکر شهید "ابوخضیر"، مناطق فلسطینی نشین در قدس عرصه انتفاضه ضد رژیم اشغالگر بود، و به درگیری های گسترده ای در سراسر قدس انجامید تا جایی که از همه جا صدای تیراندازی و شلیک گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور به گوش می رسید و شمار قابل توجهی از فلسطینی های دچار حالت خفگی، زخمی یا بازداشت شدند .

رژیم صهیونیستی به منظور جلوگیری از بروز انتفاضه سوم، منطقه شعفاط، زادگاه شهید محمد ابوخضیر را تحت تدابیر شدید امنیتی قرار داد، و ورود و خروج به این منطقه را ممنوع کرد .

در همین حال پایگاه خبری «فلسطین‌الیوم»، گزارش داد : شهر قدس پس از گماردن 10 هزار پلیس اسرائیلی و نیز نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی  در مناطق مختلف آن به یک پادگان نظامی تبدیل شده است .

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» به نقل از یک افسر اسرائیلی نوشت که رژیم صهیونیستی جمعه شب نیروهای بسیاری را در مناطق مختلف قدس به ویژه قدس شرقی از بیم تشدید درگیرها با جوانان خشمگین فلسطینی منتشر نمود و این افراد مجهز به وسایل پراکنده کردن تظاهرات هستند .

اما در سوی دیگر سرزمین فلسطین هواپیماهای اسرائیلی شب گذشته طی 3 نوبت مناطقی در غزه را بمباران کردند .

در این حملات مناطق مسکونی و چندین حلقه چاه آب که منابع آبی جمعیتی بیش از 20 هزار نفر را تامین می کند مورد هدف قرار گرفت. در مقابل این تجاوزات، ارتش رژیم اشغالگر قدس از اصابت 2 فروند موشک از غزه به شهرک صهیونیستی "سدیروت" خبر داد .

در مقابل تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری، نیروهای مقاومت در 2 هفته اخیر بیش از 150 موشک به سوی سرزمین های اشغالی شلیک کردند .

منابع خبری رژیم صهیونیستی همچنین از اصابت 9 خمپاره به شهرک صهیونیستی "اشکول" واقع در شمال غزه خبر دادند که در نتیجه آن یک سرباز اسرائیلی مجروح شد .

نظر شما