شناسهٔ خبر: 34422303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لزوم رصد فضای مجازی توسط مدیران روابط‌عمومی

فرماندار شهرستان قائم‌شهر گفت: آشنایی مدیران روابط‌عمومی با روش‌های نوین و به‌روز دنیا می‌تواند تأثیرگذاری کار آنان را بیشتر کند و نداشتن خلاقیت در این حوزه به معنای مرگ و نادیده شدن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، یحیی یوسف‌پور صبح امروز در انتخابات سومین دوره شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌ها با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها، تأثیرگذاری زیادی بر داخل و خارج سازمان‌های مربوطه دارند، اظهار کرد: اگر روابط‌عمومی ها در قالب شاخصه‌های خود عمل کنند جایگاه بزرگی دارند و نباید به اثرگذاری آن تردید داشت.

وی افزود: روابط‌عمومی‌ها ارتباط بین مردم و سازمان، سازمان و مخاطبان خاص و سازمان و عموم مردم برقرار  و در ایجاد اعتمادسازی بین مردم و سازمان‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: دشمنان با استفاده از جنگ نرم و ابزارهای قدرت سعی دارند تا ناامیدی را در کشور رواج دهند و این وظیفه روابط‌عمومی‌ها است که با گزارش درست عملکرد سازمان‌های مربوطه امید را به کشور بازگردانند.

یوسف‌پور با بیان اینکه مردم، رُکن تشکیل نظام و انقلاب هستند و وظیفه داریم با آنان ارتباط مناسب داشته باشیم، اظهار کرد: هرآنچه که در کشور رُخ می‌دهد بر پایه مردم است و اطلاع‌رسانی باید به صورت مطلوب انجام شود.

وی ادامه داد:مهمترین اقدامات در شهرستان در بخش‌های مختلف مانند زیرساخت‌ها بعد از انقلاب انجام شده است ولی آیا در نشر و عملکرد کار دستگاه‌های اجرایی مؤفق عمل کردیم چرا که این‌کار می‌تواند به جامعه در شرایط کنونی، اُمید ببخشد.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر زنده بودن دستگاه اجرایی را منوط به فعالیت روابط‌عمومی آن دستگاه دانست و افزود: اگر مدیر روابط‌عمومی در کار خود تسلط داشته باشد یک مشاور عالی برای مدیر دستگاه اجرایی خود است.

یوسف‌پور ادامه داد: این روزها بازار شایعات در فضای مجازی و کانال‌های زردنویس زیاد است و سعی دارند با زیرسؤال بردن کار سازمان‌ها، مردم را ناامید کنند و رصد این کانال‌ها کار روابط‌عمومی‌ها است.

وی آموزش را برای صاحبان هنر هشتم ضروری برشمرد و گفت: آشنایی مدیران روابط‌عمومی با روش‌های نوین و به‌روز دنیا می‌تواند تأثیرگذاری کار آنان را بیشتر کند و نداشتن خلاقیت در این حوزه به معنای مرگ و نادیده شدن است.

به گزارش فارس، اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان قائم‌شهرتشکیل شده از فرماندار به عنوان رئیس شورا، روابط عمومی فرمانداری قائم‌شهر به عنوان دبیر و جانشین و شهرداری قائم شهرو ارطه، مرکز بهداشت درمان، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای اسلامی شهر قائم‌شهر، هلال احمر و ارشاد اسلامی پس از برگزاری انتخابات به عنوان اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان انتخاب شدند.

انتهای پیام/86044

 

 

نظر شما