شناسهٔ خبر: 34417081 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

موسوی حمله نیرو‌های ائتلاف به بازاری در استان صعده یمن را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله جنایتکارانه نیرو‌های ائتلاف به رهبری عربستان سعودی به بازاری در استان صعده یمن را به شدت محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله جنایتکارانه نیرو‌های ائتلاف به رهبری عربستان سعودی را به بازاری در استان صعده، که منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر غیرنظامی شد، به شدت محکوم  و ضمن اعلام انزجار شدید از اینگونه اقدامات وحشیانه و غیرانسانی، با مردم یمن به ویژه خانواده قربانیان این حادثه، ابراز همدردی کرد.

موسوی اضافه کرد: نیروهای نظامی مهاجم به یمن با گذشت بیش از چهار سال از آغاز جنگ ویرانگر، دستاوردی جز نابودی یمن نداشته‌اند و می‌خواهند شکست‌های سیاسی و میدانی را با کشتار زنان و کودکان و غیرنظامیان جبران کند. 

سخنگوی وزارت امور خارجه با انتقاد از سکوت جامعه بین‌المللی نسبت به جنایات جنگی متجاوزان در یمن، افزود: آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی با فروش سلاح به متجاوزان در این گونه جنایات شریک بوده و باید پاسخگوی اقدامات خود باشند.

به گزارش فارس، توپخانه ارتش سعودی بعد از ظهر دوشنبه یک بازار را در شهرستان «قطابر» در استان صعده در شمال یمن هدف قرار داد که این حمله ده‌ها کشته و زخمی بر جای گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما