شناسهٔ خبر: 34410210 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهره‌برداری بیش از 2500 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در جنوب شرق

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: با حضور مسؤولان کشوری و استانی، بهره‌برداری از2533 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی و اهدای ۷۶۰ سری جهیزیه در جنوب شرق انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار محمد مارانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان، اظهار کرد: با حضور مسؤولان کشوری و استانی، بهره‌برداری از 2533 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی و اهدای ۷۶۰ سری جهیزیه در جنوب شرق انجام می‌شود.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه افزود: این پروژه‌ها در راستای ایجاد اشتغال، ساخت مدرسه، مسکن، راه و زیرساخت‌ها و تامین امکانات اولیه در روستاهاست که روز پنج شنبه هفته جاری در زاهدان مراسم افتتاحیه و بهره برداری از آنها انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: چند ماه است که تلاش می‌کنیم برنامه‌های اقتصادی و مردم یاری و مردم‌مداری را اجرایی کنیم پس از انجام اقدامات لازم پنج شنبه آیین بهره‌برداری از آنها را انجام و از طرف مقام معظم رهبری به مردم هدیه کنیم.

سردار مارانی بیان کرد: بیش از 50 درصد مردم سیستان و بلوچستان روستایی هستند و همچنین برخی مرزنشین هستند که تلاش شده در راستای برنامه های مردم یاری امکانات لازم برای آنان فراهم شود.

وی بیان کرد: اگر هر اقدامی برای مردم روستایی میخواستیم انجام بدهیم اول مشکل راه داشتیم تا بتوانیم مصالح را به آن روستا برسانیم که تلاش کردیم قریب هزار کیلومتر راه روستایی احداث کنیم.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: همچنین در زمینه مسکن محرومین نیز 1629 مسکن احداث و با همکاری برخی نهادهای انقلابی تحویل نیازمندان شد.

وی افزود: 132 پروژه در زمینه خانه عالم، مسجد، مجموعه ورزشی در روستاها به ویژه روستاهای مرزی ایجاد کرده‌ایم.

سردار مارانی با بیان اینکه از زمان سردار شوشتری طرح های مردمیاری آغاز و تاکنون همچنین ادامه دارد، گفت: یکی از اقدامات فرهنگی سپاه حمایت از نیازمندان و توجه به نقاط محروم است.

انتهای پیام/3139/و

نظر شما