شناسهٔ خبر: 34386985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

منطقه 4 زنجان، نیروی جدید به شهرداری تحمیل نمی‌کند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شهرداری منطقه 4 نیروی جدید به شهرداری تحمیل نمی‌کند، گفت: شهرداری زنجان به اندازه کافی نیروی مازاد دارد.

صاحب‌خبر -

سجاد خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اقداماتی که اخیرا برای گسترده‌تر شدن خدمات انجام شده است، تبدیل زنجان، به شهر چهار منطقه‌ای است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه هنوز چارت نیروی انسانی در شهرداری منطقه 4 ابلاغ نشده است که بر اساس آن چینش‌ها و چیدمان انجام شود، گفت: ولی سمانه شاددل به عنوان شهردار منطقه 4 مسؤول پیگیری و تشکیل این منطقه است و در حال انجام کارهای مقدماتی است.

وی با اشاره به اینکه وقتی یک بحث و ابلاغی در مورد ایجاد منطقه جدید انجام می‌شود، قطعا یک سری پیش نیازهایی لازم دارد که یکی از آنها همان ابلاغیه و سپس هم داشتن مکان و نیروهای انسانی است، افزود: بر همین اساس وقتی چارت تکمیل شد، از نیروهای داخل شهرداری افراد انتخاب خواهند شد.

خدایی ادامه داد: در راستای تکمیل فرآیند ایجاد منطقه 4 در شهرداری زنجان نباید نیروی جدیدی به شهرداری تحمیل شود چون شهرداری زنجان به اندازه کافی نیروی مازاد دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان اضافه کرد: پس از این موضوع نیز پرونده‌‎های مربوط به مناطق شهرداری زنجان، طبق چارت به منطقه 4 شهرداری جابه‌جا خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق20

برچسب‌ها:

نظر شما