شناسهٔ خبر: 34346881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دادستان مشهد:

محفوظ ماندن اموال سهامداران پدیده مشهد

دادستان مشهد: سهامداران پدیده خاطرشان جمع باشد که اموالشان محفوظ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب مشهد در جلسه اعلام رای متهمان پرونده "شرکت پدیده شاندیز" گفت: سهامداران پدیده خاطرشان جمع باشد که اموالشان محفوظ است.

غلامعلی صادقی افزود: قبل از جلسه، دادگاه به دنبال تعقیب متهمان و حفظسهامداران پدیده خاطرشان جمع باشد که اموالشان محفوظ است اموال بود، تعدادی با قرار زندان رفتند و اموال را حفظ کردیم، امروز خاطرمان جمع است چون اموال را حفظ کردیم و سهامداران هم خاطرشان جمع باشد.

او با بیان اینکه پرونده هم تکمیل شده و دادگاه رای صادر کرده است، افزود: تعیین مجازات و تعیین سرمایه شرکت، وظیفه دادگاه بود که از حبس ابد تا حداقل ۲ سال حبس برای متهمان پرونده، مجازات تعیین شد.

به گفته صادقی، طلبکاران به سهامدار تبدیل شده و اموال شرکت مال همه است و همه در یک صف و شریک یکدیگر هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد تصریح کرد: ۸۰ درصد سهام شرکت با اختیار قانونی از "محسن پهلوان" سلب و در سبد شرکت گذاشته شد و از این محل، مطالبات تمام طلبکاران تسویه خواهد شد.

 این مقام مسوول تاکید کرد: تمام اموال شرکت هم با این حکم، رفع توقیف می‌شود و اموالی که در اختیار دستگاه‌های دولتی است، به شرکت باز می‌گردد.

وی اضافه کرد: بزرگترین طلبکار، مجموعه بانکی است و درخواست داریم که این گروه‌ها به صورت جدی شرکت را تحویل بگیرند و برای ادامه فعالیت آن برنامه‌ریزی کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد خاطرنشان کرد: امروز شرکت از آنِ طلبکاران، سهامداران و مردم است؛ پس باید تلاش کنید و شرکت را حمایت نمایید.

صادقی گفت: اگر افرادی در فضای مجازی و کف خیابان، علیه شرکت پدیده مسائل و موضوعاتی را  مطرح کردند، علیه منافع مردم می گویند و عمل می کنند و اگر چنین اخلالی به وجود آید، در واقع در منافع مردم اخلال ایجاد شده است.

 

 

نظر شما