شناسهٔ خبر: 34305571 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار فدوی عنوان کرد؛

اعتراف دشمن به شکست در برابر نیروی دریایی سپاه

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن از سال ۶۶ تاکنون در مقابل نیروی دریایی سپاه بارها شکست خورده و به این شکست خود نیز معترف است.

صاحب‌خبر -

اعتراف دشمن به شکست در برابر نیروی دریایی سپاهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه امروز در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» ویژه کارکنان سپاه در شهرکرد، با تاکید بر توانمندی سپاه در حوزه دفاعی اظهار داشت: شکست دشمن در مقابل نیروی دریایی سپاه از سال ۶۶ شروع شد و از آن زمان تاکنون دشمن بار‌ها به شکست‌های خود اعتراف کرده است.

وی با اشاره به اینکه ما پرچم «لا اله الا الله» را بر همه قله‌های دنیا برافراشته کردیم و از این پس هم همین مسیر را طی می‌کنیم، افزود: برای پاسداران ما بزرگترین افتخار این است که از انقلابی که مردم پای آن هستند، دفاع کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: در طول ۴۰ سال گذشته، پاسداران ما از نظام و انقلاب به قیمت جان پاسداری کردند و این عنایت بزرگی است که خداوند به خانواده سپاه داده است؛ علاوه بر این همسران و دختران کارکنان سپاه نیز در طول این مدت همواره مایه افتخار بودند، چون اگر همراهی و همکاری خانواده‌های پاسداران با آنان نبود، این گونه از انقلاب پاسداری نمی‌شد.

وی با بیان اینکه افتخارآفرینی پاسداران به علت حمایت و ایستادگی همسر و خانواده هایشان است، اظهار داشت: پاسداری از انقلاب همواره سخت است؛ تا جایی که می‌دانیم ۴۰ هزار پاسدار در طول ۴۰ سال گذشته جان‌شان را برای دفاع از این آب و خاک فدا کردند.

سردار فدوی خطاب به همسران و دختران پاسداران نیز گفت: امروز دشمنان ما از جبهه زنان وارد عمل شده و این شما همسران و دختران هستید که نباید بگذارید دشمن به اهداف خبیثانه خود برسد لذا هر چه توان دارید برای شکست دشمن در این عرصه به کار بگیرید.

انتهای پیام/ 231

نظر شما