شناسهٔ خبر: 34300129 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نظارت فرمانده سپاه پاسداران بر روند بازسازی مناطق سیل زده لرستان

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مناطق سیل زده استان لرستان بر نحوه بازسازی خسارت های ناشی از سیل نظارت و در جریان برنامه های بازسازی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردارسرلشکر «حسین سلامی»، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر یک روزه به استان لرستان از مناطق سیل زده استان بازدید و در جریان روند بازسازی مناطق سیل زده قرار گرفت.

 

آغازعملیات اجرایی بازسازی محور خرم آباد- پلدختر که قرار است که به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا احداث شود، از برنامه های سفر یک روزه فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق سیل زده استان لرستان است.

 

بازدید از مناطق سیلزده و نظارت بر روند بازسازی خسارات ناشی از سیل، از دیگر برنامه های سفر امروز سردار سلامی در مناطق سیل زده استان لرستان است..

 

همچنین سردار سلامی از پروژه ۱۷ واحدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در مورانی که توسط سپاه در حال ساخت است بازدید کرد.

 

وی در جریان حضور در شهرستان پلدختر از روند بازسازی محورهای تخریب شده این شهرستان در سیل فروردین ماه قرار می گیرد.

 

سردار سرلشکر، همچنین پس از بازدید از مناطق سیل زده از پروژه آزاد راه خرم آباد_ اراک بازدید کرد.

 

در این بازدید سردار سلامی در جریان کار و روند پیشرفت فیزیکی  پروژه آزاد راه خرم آباد_ اراک که توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در حال ساخت است، قرار گرفت.

 

بازدید از مناطق سیل زده شهرستان چگنی و همچنین شرکت در جلسه مسئولان ستادی سپاه استان از دیگر برنامه های امروز فرمانده سپاه پاسداران در استان لرستان است.

 

در این سفر سردار محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الاانبیاء (ص) و تنی چند از فرماندهان سپاه سردار سلامی را همراهی می‌کنند.

نظر شما