شناسهٔ خبر: 67568372 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۶۳۰ هزار نفر در خراسان‌رضوی زیر پوشش برنامه سلامت خانواده قرار گرفتند ۶۳۰ هزار نفر در خراسان‌رضوی زیر پوشش برنامه سلامت خانواده قرار گرفتند

مدیر توسعه و ارتقا شبکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: برنامه سلامت خانواده در ۱۰ شهرستان تحت پوشش با جمعیت ۶۳۰ هزار نفری اجرایی شده است.

صاحب‌خبر -

دکتر حسن عبدالله‌زاده با اشاره به اینکه برنامه سلامت خانواده به عنوان یکی از برنامه‌های ملی شناخته می‌شود و هر دانشگاه بنا بر مجوز‌هایی که از سوی وزارت بهداشت دریافت می‌کند، می‌تواند گستردگی اجرای این برنامه را در مناطق تحت پوشش افزایش دهد، گفت: تاکنون ۱۰ شهرستان ازجمله قوچان، کاشمر، بردسکن، درگز، سرخس، فریمان، چناران، خواف، تایباد و گلبهار در این برنامه شرکت کرده‌اند. 

وی ادامه داد: زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح در حاشیه شهر مشهد در نظر گرفته شده است و با کسب مجوز اجرای این طرح در کلانشهر‌ها، قطعاً آمار افراد تحت پوشش افزایش چشمگیری خواهد داشت.

دکتر عبدالله‌زاده بیان کرد: نیروی انسانی و فضا و امکانات موردنیاز برای اجرای این طرح به شکلی گسترده در کلانشهر مشهد پیش‌بینی شده است. 

مدیر توسعه و ارتقا شبکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر، ۶۳۰ هزار نفر در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برنامه سلامت خانواده بهره‌مند شده‌اند.

نظر شما