شناسهٔ خبر: 34277376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نشست هماهنگی مدیران مسؤول کانون های مساجد جلفا برگزار شد

نشست هماهنگی و توجیهی مدیران مسؤول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جلفا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، نشست هماهنگی و توجیهی مدیران مسؤول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جلفا امروز با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی و دیگر مسؤولان این شهرستان برگزار شد.

«مهدی زارعی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا در سخنانی با اشاره به گستردگی فعالیت کانون های مساجد در روستاها و مناطق محروم این شهرستان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوی توانمند و مردمی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها هستند.

وی مردمی بودن و جذب جوانان از طیف‌های مختلف را از دیگر شاخصه‌های ارزشمند کانون های مساجد برشمرد و خاطرنشان کرد: هم اکنون 14 کانون فرهنگی هنری در شهرستان جلفا فعالیت دارند که سه کانون جدید نیز طی هفته‌های اخیر فعال شده اند.

همچنین «حجت الاسلام مهدی‌زاده» رئیس شورای اسلامی شهر جلفا در سخنانی با اشاره به تاثیرگذاری و اهمیت کانون‌های فرهنگی هنری در احیای کارکرد فرهنگی مساجد اظهار داشت: باید موانع فعالیت این مراکز در مساجد رفع شده و همکاری لازم با متولیان دلسوز و افتخاری کانون‌ها بعمل آید.

وی با اشاره به اختلاف میان متولیان برخی از مساجد خاطرنشان کرد: گفتگوی دلسوزانه و متعهدانه می‌تواند منجر به روشنگری و تسهیل در امور شده و نگرانی‌ها را برطرف سازد.

گفتنی است، این نشست با هدف توجیه و تشریح برنامه‌های فرهنگی، طرح‌های مربوط به اوقات فراغت، پورتال بچه‌های مسجد، بررسی مشکلات و ارایه راهکارهای کاربردی در راستای ارتقای سطح فعال کانون های مساجد شهرستان جلفا برگزار شد.

نظر شما