شناسهٔ خبر: 34275767 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی:

مردم صرفه جویی نکنند،آب قطع می شود

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی از مردم استان خواست تا به علت افزایش دما و به تبع آن افزایش میزان مصرف آب، صرفه جویی بیشتری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه‌ گفته شده  به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند با عنایت به افزایش دما و به تبع آن افزایش میزان مصرف آب و با توجه به اهمیت موضوع و به منظور جلوگیری از احتمال کمبود آب از همه شهروندان درخواست می‌شود در مصرف آب صرفه جویی های لازم را بعمل آورده و از مصارف غیر ضروری اجتناب کنند تا از احتمال کمبود و یا افت فشار آب جلوگیری به‌ عمل آید و شرکت آب و فاضلاب استان را در مسیر خدمات رسانی مطلوب یاری کنند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است : با توجه به افزایش دمای هوا و محدودیت منابع آب  شرب در استان ، و هم چنین روند افزایش میزان مصرف آب توسط شهروندان کلانشهر تبریز و موازنه منفی تولید به مصرف به‌رغم استفاده از تمامی ظرفیت‌های تولید آب ، احتمال کمبود ، افت فشار و یا قطعی آب وجود دارد.

 آب شرب تولیدی در کلانشهر تبریز در هفته آخر تیر ماه سال جاری به‌طور متوسط روزانه به 460000 مترمکعب ( 460 میلیون لیتر ) رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش نشان می دهد که نسبت به متوسط مصرف استاندارد بیشتر است.

لذا از تمامی شهروندان تقاضا می شود با رعایت الگوی مصرف آب و مصرف بهینه آن و کاهش 10 درصدی میزان مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی را در خدمات رسانی مطلوب یاری کنند.

 

نظر شما