شناسهٔ خبر: 34212990 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی:

ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس از ۱۰ آذر آغاز می‌شود

راستگو با اشاره به زمان‌بندی انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: ثبت‌نام کاندیداها از ۱۰ آذر آغاز می‌شود و فرمانداران از هم‌اکنون باید نسبت به پیش‌بینی امکانات و تجهیزات مورد نیاز اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علیار راستگو» عصر امروز(۲۹ تیر) در نشست بخشداران و معاونان فرمانداران آذربایججان شرقی، انتخابات را فرصتی برای چرخش قانونی قدرت در نظام سیاسی کشور دانست و اظهار داشت: اعتمادسازی میان مردم، فرمانداران و بخشداران استان در مجامع عمومی و مردمی ضروری است.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که خروجی تمام اقدامات فرمانداران باید رضایت‌مندی مردم باشد، خاطرنشان کرد: نقش محوری مردم در انتخابات فوق‌العاده تعیین‌کننده است و همه موظفند به خواست مردم احترام بگذارند.

وی انتخابات یازدهمین دوره مجلس در اسفند ماه را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: در دوران کنونی روابط بین‌الملل، حضور حداکثری مردم در این انتخابات در عرصه دیپلماسی به نفع جمهوری اسلامی خواهد بود.

راستگو با اشاره به لزوم بی‌طرفی مجریان انتخابات، خاطرنشان کرد: طبق قانون جدید انتخابات مجلس، هرگونه اظهار نظر مسؤولان اجرایی انتخابات به نفع یا ضرر جریان‌های سیاسی، جرم تلقی می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی افزود: فرمانداران و بخشداران به‌عنوان مسئولان اصلی برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها باید از ایجاد هرگونه شائبه که سلامت انتخابات را به خطر می‌اندازد اجتناب کنند.

وی با اشاره به زمان‌بندی انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ثبت‌نام کاندیداها از ۱۰ آذر آغاز می‌شود و فرمانداران از هم‌اکنون باید نسبت به پیش‌بینی امکانات و تجهیزات مورد نیاز اقدام کنند.

نظر شما