شناسهٔ خبر: 3419310 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

آغاز آزمون کارشناسی ارشد ۹۴ از فردا

۵۵۳ هزار و ۸۱۲ نفر از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ کارت آزمون خود را دریافت کردند و بقیه داوطلبان نیز باید تا پایان امشب برای دریافت کارت آزمون اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، از 812 هزار و 812 داوطلب که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 نام نویسی کردند، تا ساعت 8 صبح امروز، سه شنبه، 14 بهمن‌ 1393، 553 هزار و 726 داوطلب، یعنی 68 درصد داوطلبان برای دریافت کارت به سایت سازمان سنجش، مراجعه کرده و کارت خود را دریافت کردند.

برابر اعلام سازمان سنجش، داوطلبانی که تا کنون کارت خود را دریافت نکرده اند، می بایست در فرصت باقی مانده، به پایگاه سازمان سنجش مراجعه کرده و با رعایت دستور کارهای مربوط، ضمن مشاهده کارت خود، از آن چاپ تهیه کنند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94، در روزهای چهارشنبه 15 بهمن، پنجشنبه 16 بهمن و جمعه 17 بهمن برگزار می‌ شود؛ به طوری که داوطلبان، صبح چهارشنبه در 7 کد رشته امتحانی بعدازظهر چهارشنبه در 9 کدرشته امتحانی،‌ صبح پنجشنبه در 66 کدرشته امتحانی بعد از ظهر پنجشنبه در 9 کدرشته امتحانی، صبح جمعه در 13 کدرشته و بعد از ظهر جمعه در 36 کدرشته امتحانی در جلسه آزمون حاضر می‌ شوند.

 

دانلود
 

نظر شما