شناسهٔ خبر: 3411489 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۶۸ درصد داوطلبان کارشناسی ارشد کارت آزمون دریافت کردند/ مهلت دریافت تا پایان امشب

۵۵۳ هزار و ۸۱۲ نفر از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ کارت آزمون خود را دریافت کردند و بقیه داوطلبان نیز باید تا پایان امشب برای دریافت کارت آزمون اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، از 812 هزار و 812 داوطلب که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 ثبت‌نام کردند، تا ساعت 8 صبح امروز سه شنبه 14 بهمن‌ماه 553 هزار و 726 داوطلب یعنی 68 درصد داوطلبان برای دریافت کارت به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و کارت خود را دریافت کردند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، داوطلبانی که تاکنون کارت خود را دریافت نکردند باید در فرصت باقیمانده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با رعایت دستورالعمل‌های مربوط ضمن مشاهده کارت خود از آن پرینت تهیه کنند.

شایان ذکر است، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 در روزهای چهارشنبه15 بهمن و پنجشنبه 16 بهمن و جمعه 17 بهمن برگزار می‌شود به طوریکه داوطلبان صبح چهارشنبه در 7 کد رشته امتحانی بعدازظهر چهارشنبه در 9 کدرشته امتحانی،‌ صبح پنجشنبه در 66 کدرشته امتحانی بعد از ظهر پنجشنبه در 9کدرشته امتحانی، صبح جمعه در 13کدرشته و بعد از ظهر جمعه در 36کدرشته امتحانی در جلسه آزمون حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما