شناسهٔ خبر: 34115527 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار با جانبازان سرافراز؛

دیدار استاندار مرکزی با جانبازان سرافراز

استاندار مرکزی: جانبازان، شهدا و ایثارگران با فداکاری و جانفشانی نظام و میهن اسلامی را برابر توطئه‌ها و دشمنی‌ها بیمه کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ استاندار مرکزی در دیدار با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد، «محمد حسن محمودی» و سید «علی اکبر ابراهیمی»، گفت:  شهیدان، جانبازان و ایثارگران با اهدای جان خود آسایش و آرامش را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

 آقازاده افزود: جانبازان، شهدا و ایثارگران با فداکاری و جانفشانی نظام و میهن اسلامی را برابر توطئه‌ها و دشمنی‌ها بیمه کردند.

وی ادامه داد: شهدا، جانبازان و ایثارگران زمینه رشد و پیشرفت را در حوزه‌های مختلف برای کشور فراهم کردند.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: دیدار با جانبازان سرافراز و خانواده معظم شهدا افتخاری بزرگ برای مسئولان و خدمتگزاران به کشور و مردم به شمار می‌رود و افزایش روحیه خدمت را در آنان به همراه دارد.

آقازاده افزود: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی بر همگان واجب بوده و مسئولان باید سنت دید و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

جانباز ۷۰ درصد «محمد حسین محمودی» ۳۰ فروردین ماه ۱۳۴۸ در اراک به دنیا آمد و در هفدهم آذرماه سال ۶۷ به مقام والای جانبازی نائل شد.

جانباز ۷۰ درصد سید «علی اکبر ابراهیمی» هشتم تیرماه سال ۴۷ در قم متولد شد و در تاریخ ۱۹ اردیبهشت سال ۶۷ به مقام والای جانبازی نائل شد.

۷۰ هزار رزمنده استان مرکزی در طول دفاع مقدس به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند که ۶ هزار و ۲۰۰ رزمنده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و ۱۴ هزار رزمنده نیز جانباز هستند.

دیدار با جانبازان سرافراز دیدار با جانبازان سرافراز دیدار با جانبازان سرافراز دیدار با جانبازان سرافراز دیدار با جانبازان سرافراز دیدار با جانبازان سرافراز دیدار با جانبازان سرافراز

نظر شما