شناسهٔ خبر: 32189260 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل مسئولان زرندیه از یادگاران دفاع مقدس

فرماندار به همراه امام جمعه شهرستان زرندیه و جمعی از مسئولین شهری با سه خانوداه جانبازدر شهر مامونیه به مناسبت ولادت ابوالفضل العباس(ع) دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ فرماندار به همراه حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه و جمعی از مسئولین شهری از سه خانوداه جانباز در شهر مامونیه به مناسبت ولادت ابوالفضل العباس(ع) دیدار کردند.

خانواده های جانباز مهدی روزبهی - علیرضا محمدیان و قربان دستیافته در شهر مامونیه دیدار و از صبر و استقامت این عزیزان و خانواده هایشان تقدیر و تجلیل بعمل آوردند.

 هادی فدائی فرماندار شهرستان زرندیه در این دیدار ها ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن روز جانباز گفت : جانبازان عزیز با اقتدا به علمدار کربلا، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده اند و آرامش امروز در سایه خون شهدا و ایثار جانبازان محقق شده است.

وی افزود: وجود بابرکت این عزیزان باعث زنده شدن ارزش ها و یاد و خاطره ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس است لذا خدمت به جانبازان دارای اجری عظیم در درگاه خداوند سبحان است.

امام جمعه شهرستان زرندیه هم در دیدار با جانبازان این شهرستان گفت: دیدار با ایثارگران وخانواده های شهدا به مسئولین روحیه مضاعف برای فعالیت میدهد گفت مسئولین با تمام توان خود برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به خانواده های شهداء وجانبازان تلاش کنند. 
حجت السلام ابراهیمی افزود: این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.

تجلیل مسئولان زرندیه از یادگاران دفاع مقدس

نظر شما