شناسهٔ خبر: 34103678 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما مطرح شد؛

تلاش بانوی کاراته کا برای رسیدن به المپیک

کاراته کای تیم ملی بانوان: تلاش می‌کنم با طلای آسیا به جایگاه بهتری در رده بندی المپیکی برسم

صاحب‌خبر -

طراوت خاکسار در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در خصوص رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در این دوره متفاوت است، چون امتیازات آن برای رده بندی المپیک تاثیر دارد، بنابراین مسابقات حساسی را پیش رو داریم.

وی افزود: آماده هستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا با کسب مدال طلای آسیا بتوانم رتبه المپیکی ام را ارتقا دهم.

<div id="video-display-embed-code_3729981"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2475871/3729981?width=350&height=250"></script></div>

کاراته کای وزن ۵۵- کیلوگرم تیم ملی بانوان گفت: آخرین اردوی تیم ملی بانوان متصل به اعزام است و تقریبا به آمادگی کامل رسیده ایم و تا روز مسابقه هم این آمادگی تکمیل می‌شود.

وی در خصوص برپایی اردوی تیم ملی کاراته بانوان در سالن رزمی آکادمی ملی المپیک افزود: در آکادمی ملی المپیک نسبت به سالن کبکانیان راحت‌تر هستیم، چون امکانات بهتری داریم؛ زمانی هم که در سالن کبکانیان اردو داشتیم برای انجام تمرینات بدنسازی به آکادمی می‌آمدیم، اما حالا با تغییر مکان اردو تمرکزمان تنها روی تمرینات است.

شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا ۲۸ تا ۳۰ تیر به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود و ملی پوشان کاراته ۲۵ تیر عازم ازبکستان می‌شوند. تیم ملی کاراته بانوان در دوره گذشته این مسابقات یک مدال طلا و یک برنز در بخش کومیته و یک برنز در بخش کاتا (اجرای نمایشی کاراته) کسب کرده است.

نظر شما