شناسهٔ خبر: 34100517 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در مسابقات قهرمانی آسیا؛

قول مدال نمی‌دهم

ملی پوش کاراته بانوان: قول مدال نمی‌دهم، چون پیش بینی نتایج کار غیرمنطقی است

صاحب‌خبر -

رزیتا علیپور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره مرحله آخر اردوی تیم ملی کاراته بانوان گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شویم که این رقابت‌ها از ۲۸ تیر در ازبکستان آغاز می‌شود.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم حداکثر امتیازات المپیکی را در ازبکستان کسب کنیم تا موجب ارتقا رتبه بندی المپیکی خود در راه رسیدن به سهمیه المپیک شویم.

<div id="video-display-embed-code_3730002"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2475775/3730002?width=350&height=250"></script></div>

ملی پوش وزن ۶۱- کیلوگرم کاراته بانوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا با اشاره به اینکه کاراته رشته‌ای رکوردی نیست، گفت: غیرمنطقی است اگر بخواهیم کسب مدال را در مسابقات قهرمانی آسیا پیش بینی کنیم، اما همیشه بهترین عملکرد، بهترین نتایج را به دنبال دارد.

وی افزود: می‌خواهیم در روز مسابقه فرم ایده آل خود را داشته باشیم و از همه توان فنی و ذهنی خود برای کسب نتیجه قطعی استفاده می‌کنیم.

شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا ۲۸ تا ۳۰ تیر به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود و ملی پوشان کاراته ۲۵ تیر عازم ازبکستان می‌شوند. تیم ملی کاراته بانوان در دوره گذشته این مسابقات یک مدال طلا و یک برنز در بخش کومیته و یک برنز در بخش کاتا (اجرای نمایشی کاراته) کسب کرده است.

نظر شما