شناسهٔ خبر: 34048594 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

خاطرات کارخانه از فوتبالیست کردن فرهاد و فرزاد مجیدی

معروف استقلالی است،موسوی وقائمی پرسپولیسی

صاحب‌خبر -

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران ، پرده از علاقمندی اش به فوتبال برداشت و نشان داد که قبلا یک فوتبالی تمام عیار بوده است!

به گزارش تابناک ورزشی، مصطفی کارخانه گفت: «من خودم فوتبالی بودم و از ورامین که اهل آنجا هستم فوتبال را شروع کردم، همچنین بسکتبالیست هم بودم. من ۱۹۰ قدم بود و ۸۵ سانت هم می‌پریدم و در فوتبال موفق بودم.» وقتی مجری از او پرسید پس بالای سر علی دایی هم سر می‌زدید با خنده پاسخ داد: «بله، چون قدم بلند بود.»

این مربی والیبال با بیان اینکه پرسپولیسی هستم گفت: من اول فوتبالی بودم بعد والیبالی شدم. دفاع آخر بازی می‌کردم و با چهره هایی، چون علی جباری، پرویز مظلومی، غلام فتح آبادی و... همبازی بودم.»او درباره فوتبالی‌هایی که والیبالی هستند گفت: «فرهاد و فرزاد مجیدی پیش من در پارچین برای تمرین والیبال می‌آمدند و من آن‌ها را به سمت فوتبال هل دادم و الحمدالله موفق شده اند. فرهاد مجیدی یکی از محبوب‌ترین فوتبالیست‌های ایران است و هنوز با هم در ارتباط هستیم.»

کارخانه درباره والیبال بازی کردن با علی پروین هم توضیح داد: «ایشان والیبال را بلد است. چند باری به خانه علی پروین رفتیم و بازی کردیم.» وقتی مجری با خنده گفت: ظاهرا جرزنی هم می‌کند، جواب داد: « او باید بازی را ببرد دیگر!» کارخانه همچنین به پرسپولیسی بودن موسوی، محمودی، شفیعی و قائمی و استقلالی بودن معروف اشاره کرد و در پایان گفت: «سعید معروف فکر کنم استقلالی است و موسوی، شهرام محمودی و.. پرسپولیسی هستند.»

Image result for ‫معروف و موسوی‬‎

نظر شما