شناسهٔ خبر: 67709269 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خبر از توافق بزرگ داد:

بازیکن تیم راحت خوابید و تمام پول را هم گرفت/ فکر کردم فتوشاپ است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت پرداختی به اعضای تیم گفت:بازیکن تیم راحت خوابیده است و پول خود را همراه با آپشن قهرمانی کامل گرفته است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد با فرشاد احمدزاده در خصوص رعایت سقف بودجه تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال گفت: عملکرد ما بهترین گواه است که چه فصل گذشته و چه امسال سقف بودجه را رعایت کردیم. قراردادهایی که می‌بینیم بسته می‌شود مشخص است هر بازیکنی چقدر دریافت می‌کند و امیدوارم در آینده نگویند سقف را افزایش می‌دهیم.

او درباره اعتراض طرفداران از عملکرد کنسرسیوم بانکی تاکید کرد: مگر می‌شود هوادار پرسپولیس به کسی که محبت می‌کند سنگ به چشم او بزند. بانک شهر بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان و یک میلیون دلار در یک ماه اخیر داده است.

درویش خبر از نتیجه جلسه امروز با مدیران بانک داد و عنوان کرد: همین امروز به من مأموریت دادند حتی اگر برای جذب قلی زاده لازم بود اقدام کنی. و گفتند پای کار هستیم. هوادار که نمی‌آید برای کسی که اینقدر تلاش می‌کند تجمع داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از برگزاری جلسات شبانه با بازیکنان استقلال پرده برداشت و گفت: بازیکنان تیم رقیب را چند شب پیش دیدم. آنها ۴۰ تا ۵۰ درصد از قرارداد فصل گذشته و همچنین قبل تر دریافت کرده اند. بنده‌های خدا قهرمان هم نشده بودند که پول آن را هم بگیرند. ما نزدیک به ۱۵۰ میلیارد تومان آپشن قهرمانی داشتیم. اگر بانک و اسپانسرها نبودند چگونه می‌توانستیم این اعداد و ارقام را پرداخت کنیم.

او افزود: بازیکن همین هوادار راحت خوابیده است و پول خود را همراه با آپشن قهرمانی کامل گرفته است و آنوقت اعتراض هم داشته باشد. بانک که وظیفه‌اش جذب بازیکن نیست. به هر حال آ نهایی که نمی‌توانند این همدلی و قهرمانی را ببینند دنبال این هستند که هوادار را تحریک کنند.

او درباره ادامه حضور حضور عبدالکریم حسن در پرسپولیس یادآور شد: عبدالکریم حسن فکر می‌کرد ما با العربی توافق کردیم. به او گفتیم اگر خواسته پرسپولیس فراهم شود انتقال بلامانع است.

مدیرعامل پرسپولیس خبر از تفاهم با علی علیپور برای بازگشت به پرسپولیس داد و گفت: با علیپور تقریبا تمام شده و قرار بود امشب بیاید اما فردا نهایی می‌شود.

او درباره ماندن اوستون ارونوف تصریح کرد: او گفت دوست دارد با پرسپولیس در آسیا قهرمان شود. درخواست کردیم سهمیه بازیکنان خارجی افزایش پیدا کند.

درویش درباره زمان برگزاری اردوی پرسپولیس در هلند تصریح کرد: تیم اول تکمیل شود بعد به اردوی هلند می‌رویم.

مدیرعامل پرسپولیس بار دیگر روی غیر قانونی بودن قرارداد بیرانوند با تراکتور تاکید کرد و گفت: در مورد بیرانوند نتیجه نگیریم به دادگاه CAS شکایت می‌کنیم. با شناختی که از کمیته وضعیت دارم تحت نفوذ و امر جایی واقع نمی‌شوند. با چندین حقوقدان داخلی و بین‌المللی مشورت کردیم و همه مدعی شدند فدراسیون حکمی جز محرومیت بیرانوند نمی‌دهد. حق هواداران و باشگاه پرسپولیس را پیگیری می‌کنیم. هواداران پرسپولیس در این مدت استرس زیادی کشیدند و برای التیام هواداران پیگیری می‌کنیم.

او افزود: فکر می‌کردم عکس بیرانوند با لباس تراکتور فتوشاپ است! اصلا فکر نمی‌کردم باشگاه تراکتور چنین اشتباهی کند. یکی دو ماه با دروازه‌بان تحت قرارداد ما مذاکره کردند و او را اغوا کردند. حتما یک دروازه‌بان شایسته در حد پرسپولیس جذب می‌کنیم. دو دروازه‌بان خوب خارجی هم مد نظر داریم.

نظر شما