شناسهٔ خبر: 34037636 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

راه‌اندازی پایگاه جهان اسلام در دانشگاه آزاد کرمانشاه

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه دانشجویان خواهر و برادر عراقی در دانشگاه آزاد کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند، بنا داریم تا پیش از مهرماه پایگاه جهان اسلام را در این دانشگاه راه اندازی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدرضا آقایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه در گفتگو با خبرگزاری دانشجو در خصوص افتتاح پایگاه جهان اسلام در این دانشگاه گفت: با توجه به اینکه دانشجویان خواهر و برادر عراقی در دانشگاه آزاد کرمانشاه در حال تحصیل هستند، با اخذ مجوز‌های لازم از مراجع ذیربط (دانشگاه و سازمان بسیج دانشجویی) در تلاشیم تا پایگاه جهان اسلام را در این دانشگاه راه اندازی کنیم.

آقایی افزود: در پایگاه جهان اسلام دانشگاه آزاد کرمانشاه برنامه‌های متنوعی برای این دانشجویان ترتیب خواهیم داد و در آن برنامه‌های تقریب مذاهب و تبیین رویکرد مقاومت اسلامی و بحث‌های ضد استکباری برای دانشجویان عراقی تبیین می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه اظهار کرد: تا پیش از مهرماه این پایگاه در دانشگاه آزاد کرمانشاه راه اندازی خواهد شد و هدف از افتتاح آن، مشارکت دانشجویان عراقی در بحث‌های دانشگاهی و تشکیلاتی است.

نظر شما