شناسهٔ خبر: 33872768 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی خبرداد:

دایر شدن مرکز ارتباطات مردمی دستگاه قضایی استان بصورت هفتگی

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از دایر شدن مرکز ارتباطات مردمی دستگاه قضایی استان بصورت هفتگی خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی‌اکبر گروسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ارومیه از برپایی مرکز ارتباطات مردمی دستگاه قضایی استان بصورت هفتگی در روزهای جمعه خبرداد و اظهار داشت: نماز جمعه به تعبیر رهبر معظم‌ انقلاب، قلب فرهنگی شهر است و دستگاه قضایی نیز مطابق همین تعبیر، در جهت افزایش فرهنگ ارتباط بین مردم و مسئولان، مرکز ارتباطات مردمی خود در مصلای شهرستان ارومیه را دایر کرده است.

وی افزود: این دفتر به پیشنهاد دادگستری‌کل و نظر مساعد نماینده محترم ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه دایر شده است و دستگاه قضایی بنا دارد تمام توان خود برای کاهش میزان مشکلات مردم به کار گیرد.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: هرهفته روزهای جمعه یکی از معاونین قضایی دادگستری کل و روسای حوزه قضایی شهرستان ارومیه در محل مصلای ارومیه حاضر خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دفتر به مشکلات مردم از قبیل اعتراض به روند دادرسی و همچنین تقاضای اعمال ماده‌های مختلف قانونی رسیدگی خواهد شد و انتظار می‌رود ضمن کم شدن فاصله مردم و مسئولین قضایی، از میزان صفوف انتظار برای ملاقات‌های مردمی کاسته شود.

گروسی گفت: هدف دستگاه قضایی رسیدن به سیستم ایده‌آل آیت‌الله شهید، دکتر بهشتی به عنوان دستگاه قضایی تراز انقلاب اسلامی است و در دوره رئیس‌ جدید قوه‌قضاییه، رسیدن به این هدف شتاب بیشتری به خود گرفته است.

ساعات حضور معاونین دادگستری کل آذربایجان‌غربی و روسای حوزه قضایی شهرستان ارومیه از ساعت 11 لغایت شروع خطبه‌های نماز جمعه خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما