شناسهٔ خبر: 33863933 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان بسیج مستضعفین

آمادگی بسیج برای کمک به دولت در رونق تولید

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: یکی از راه‌های مقابله با تحریم‌ها رونق تولید است، زیرا اقتصاد مقاومتی را به منصه ظهور می‌رساند

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس این سازمان در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های بسیج برای کمک به رونق تولید اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به دلیل شرایط اقتصادی کشور سال رونق تولید نامگذاری کردند و اقشار بسیج برنامه‌های خوبی داشته و دارند که این برنامه‌ها را ادامه خواهیم داد و چنانچه برنامه‌های جدیدی هم لازم باشد آن را تدوین خواهیم کرد تا در خدمت بخش‌های تولیدی کشور بویژه در مناطق محروم استفاده شود.
وی افزود: با ایجاد واحد‌های کوچک تولیدی از جوانان عزیزی که جویای شغل هستند با آموزش‌هایی که داده می‌شود و پشتیبانی‌های لازمی که در ایجاد کارگاه‌های کوچک و زودبازده به عمل می‌آید، این برنامه را تداوم خواهیم داد.
سردار سلیمانی درباره مقابله با تحریم‌ها هم بیان داشت: یکی از راه‌های مقابله با تحریم‌ها رونق تولید است، زیرا اقتصاد مقاومتی را به منصه ظهور می‌رساند و ارزش پول ملی را بالا می‌برد و اقتصاد تحرک و پویایی می‌یابد، خودکفایی در زمینه محصولات اقتصادی موجب می‌شود و این بستری برای صادرات می‌شود.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3689559"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2466715/3689559?width=350&height=250"></script></div>
وی همچنین درباره همکاری با بخش‌های دولتی هم عنوان کرد: یکی از برنامه‌هایی که بسیج همواره در دستور کار خود داشته، ایجاد هم افزایی و همکاری با بخش‌های دولتی و نهاد‌های انقلابی است که در این راستا آماده کمک به دولت در همه بخش‌ها را داریم به ویژه در بخش‌های اجتماعی که مربوط به اقتصاد مقاومتی و رونق تولید می‌شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره گروه‌های جهادی هم اظهار داشت: یکی از محور‌هایی که بسیج در اولویت کاری خود قرار داده، ارائه خدمات اجتماعی است؛ البته این خدمات محور‌های مختلفی دارد که یک بخش آن مربوط به گروه‌های جهادی می‌شود لذا با توسعه گروه‌های جهادی و فرهنگ جهادی امیدواریم بتوانیم از نیروی جوان بهره لازم را در عرصه‌های اقتصادی و محرومیت زدایی ببریم.

سرلشکر سلامی
 اندیشه بسیجی، فرمول شکست دادن قدرت​هاست 
فرمانده کل سپاه گفت: با بسیج می‌خواهیم معادله قدرت را تغییر دهیم و اندیشه بسیجی فرمول شکست دادن قدرت​هاست.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم تکریم و معارفه روسای قبلی و جدید سازمان بسیج مستضعفین افزود: ما با بسیج می‌خواهیم آرزو‌های دشمن را دفن و عظمت اسلام را در عصر حاضر احیا کنیم و با بسیج به دنبال پیشرفت هستیم و می‌خواهیم مرجع علمی جهان شویم.
وی گفت: با بسیج می‌خواهیم­ سنگر‌های کلیدی جهان را با بیرق‌های برافراشته از عدالت و کرامت به اهتزاز در آوریم و این رسالت بسیج و الهام یافته از کلام امام راحل و رهبر جانباز و­ بسیجی و انقلابی ماست.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3688809"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2466715/3688809?width=350&height=250"></script></div>
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این توصیف رویایی از بسیج نیست چرا که بسیج فرمول غلبه است و تا زمانی که این بسیجیان روی زمین راه می‌روند، در هر نقطه‌ای راه را بر دشمنان خدا می‌بندند و علاوه بر جهاد هم می‌سازند و هم آباد می‌کنند.
وی بسیج را همدرد مردم در همه سختی‌ها خواند و گفت: بسیج با شناخت فقر و محرومیت، دست‌های لیطفش سیمای مستضعفان را به آرامی لمس می‌کند و امیدبخش، شوق آفرین، نشاط افزا و آرامش بخش است.
سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه امروز ملت ایران در حال ساختن یک تاریخ پرشکوه و باعظمت و در حال شکستن امپراطوری بی نظیر از حیث مادی در تاریخ بشر است، افزود: امروز بسیج در حال تغییر موازنه قدرت است.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3688867"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2466715/3688867?width=350&height=250"></script></div>
وی گفت: ملت ایران امروز توانسته است این سیاست‌های پیچیده، مرکب، چندوجهی، درهم تنیده و تارعنکبوتی دشمنان را متلاشی کند.
فرمانده کل سپاه گفت: ملت ایران در اندیشه، آرمان، هدف، عمل، احساس و بینش بسیجی اند و در مقابل سناریوی جهانی شکیبا و مطمئن ایستاده اند­ و دشمن را که به دنبال این است جنگ را به درون قلب‌ها و ذهن‌های ملت ما بکشاند ناکام کرده است.
وی افزود: دشمن با تحت فشار قرار دادن ملت ایران از باب اقتصادی و ایجاد عملیات روانی و فشار سیاسی و جنگ اطلاعاتی و ارعاب نظامی تلاش می‌کند و همه ارکان قدرت خویش را متمرکز کرده است، اما ملت ایران در میانه این نبرد، سرافرازانه و استوار ایستاده است.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3688877"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2466715/3688877?width=350&height=250"></script></div>
سرلشکر سلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در ژرفای تصور و رویای دشمن نفوذ کردند و نیت‌های دشمن را می‌شناسند و ظرفیت‌های پایان ناپذیر این ملت عظیم راهم می‌شناسند و از قوت و قدرت الهی برای هدایت این ملت برخوردارند.
وی افزود: جبهه مستحکم و شکست ناپذیری که با تفکرات امام (ره) و رهبری مقام معظم انقلاب ایجاد شده است فقط در ذهن ما نیست بلکه در میدان می‌بینیم و شما شکست اندیشه‌های دشمن را در میدان می‌بینید و شکست قدرت‌های بزرگ کاملا دیده می‌شود.
سرلشکر سلامی ادامه داد: همه راه‌ها بسته است­ و دشمنان از هر مسیری می‌آیند متوقف می‌شوند، افول می‌کنند و گاهی اعتراف و ما را ارعاب می‌کنند تا مرعوب شویم، ولی وقتی ملت می‌ایستد آن‌ها مرعوب می‌شوند.
وی گفت: آن‌ها می‌خواستند هراس از جنگ ایجاد کنند تا ملت ایران دست از مقاومت بردارد و فشار اقتصادی و ارعاب نظامی برای خسته کردن ملت راه انداختند، اما امروز­ هراس از جنگ­ در دل خودشان افتاده است و ملت ایران بی اعتنا به این ارعاب‌ها ایستاده است.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3688919"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2466715/3688919?width=350&height=250"></script></div>
سرلشکر سلامی گفت: رهبر معظم ایران هم در ملاقات نخست وزیر ژاپن به گونه‌ای ظهور و تجلی شوکت و عظمت اسلام بودند که در آن دیدار آسمانی امام راحل با وزیر خارجه شوروی تداعی شد.
وی افزود: این کار ساده‌ای نیست که در اثنای یک جنگ و در یک فضای نابرابر جهانی، رهبری بزرگ این گونه با قدرتمندان با اقتدار سخن بگوید و این سخن را در عمل پیاده سازی کند و دشمنان را در بن بست سیاسی و نظامی قرار دهد.
وی گفت: وقتی ملت، امت و امام به هم می‌پیوندند این اتفاق رخ می‌دهد و این روحیه، تفکر و اندیشه بسیجی است.
سرلشکر سلامی بسیج را بزرگ و بازکننده عرصه‌ها و آفریننده ارزش‌ها خواند و گفت: در حکم رهبر معظم انقلاب به رییس جدید سازمان بسیج جاری کردن ارزش‌های انقلاب توسط بسیج کاملا نمایان است.
وی افزود: مقاومت در پرتوی ارزش‌های اسلام نسخه اصلی عزت، اقتدار و عظمت ماست­ و آنچه امروز سردار سپهر درباره نگاه ما به بسیج گفت: دقیق و وعده ماست که امیدواریم وعده صادقی باشد تا بسیج بدرخشد.
فرمانده کل سپاه میدان جهاد را سرزمین رشد بسیج خواند­ و گفت: در سختی‌ها باید بزرگ شد و در میدان جهاد قوی می‌شویم و بسیج از هیچ کس نمی‌ترسد و با همه ابزار‌ها و امکانات راه را برای رسیدن به هدف‌های بزرگش باز می‌کند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3688951"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2466715/3688951?width=350&height=250"></script></div>
وی با اشاره به اینکه ما قرار است بر دشمنان غلبه کنیم، خطاب به بسیجیان گفت: شما در میدان کار و تلاش بزرگ می‌شوید؛ در خانه‌ها ننشینید، هجرت مقدمه جهاد است، بیرون بروید و با مشکلات دست و پنجه نرم کنید چرا که پایان ناپذیرید، بسیج جوشان­ و سیال است و هرگز پایان نمی‌یابد.
فرمانده کل سپاه در بخش دیگر با اشاره به سوابق سردار غیب پرور در دوران دفاع مقدس­ و­ پس از آن و همچنین با قدردانی از خدماتش در دوران ریاست در سازمان بسیج مستضعفین گفت­: گواهی می‌دهم که ایشان از جوانی تا به امروز در میدان جهاد حاضر بود، اما تغییر در مسئولیت‌ها امری طبیعی است و باید پرچم را به دست یکدیگر بسپاریم چرا که همه مسئولیت‌ها پایان می‌یابد.
سرلشکر سلامی تلاش‌های سردار غیب پرور را موثر و ارزنده خواند و افزود: ما در تلاشیم ایشان را برای مسئولیتی بزرگ در سپاه متقاعد کنیم.
وی گفت: در زمان سردار غیب پرور طرح‌های اعتلای بسیج به تدریج تقویت شد.
وی گفت: همان طور که سردار شیرازی فرمود واقعا دشمن رو به زوال است و این زوال برگشت ناپذیر است و آثار آن در اندام­ و اعضا و جوارح­ دشمن دیده می‌شود.
سرلشکر سلامی در ادامه با تبریک به سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی به سبب انتصاب به عنوان رییس جدید سازمان بسیج مستضعفین به فعالیت‌های جهادی اش در دوران دفاع مقدس و پس از آن در سپاه لرستان و اصفهان اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی نیز شخصیتی دارای سعه صدر است و همان روحیات سال‌های اولیه انقلاب را در ایشان می‌بینیم­.
فرمانده کل سپاه گفت: در نخستین قدم‌های بیانیه گام دوم انقلاب هستیم تا جهانی متفاوت از گذشته را بر اساس شاخص‌ها و معیار‌های داده شده بسازیم و امیدواریم دراین فضای زیبا و دلنشین عطر دل انگیز فضیلت‌های بسیجی هر لحظه منتشر شود چرا که جامعه ما بیش از گذشته­ و حال نیازمند این ارزش‌ها و روح انقلابی است.

سرلشکر سلامی
 ما می‌خواهیم با بسیج، مستکبران را بشکنیم 
فرمانده کل سپاه، بسیج را مولود انقلاب ومعجزه ذهنی امام (ره) خواند وگفت: ما می‌خواهیم با بسیج، مستکبران را بشکنیم.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج مجمع مردان و زنانی است که پاکیزگی را دوست دارند و با ژرف نگری و نگرش‌های عمیق توانستند افق‌های وسیعی را برای دفاع از انقلاب اسلامی بگشایند.
وی گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که ریشه‌های آن در عمق احساس و ایمان و باور مسلمانان عالم جای گرفته است.
فرمانده کل سپاه گفت: بسیج همانند خورشید به مستضعفان نور و گرما می‌بخشد و این پدیده مبارک امروز تغییر دهنده همه معادلات در مواجهه ایران اسلامی با استکبار است.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3688795"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2466715/3688795?width=350&height=250"></script></div>
وی افزود: بسیج تصویر حقیقت‌های انقلاب در سیمای انسانی است و ما می‌خواهیم با بسیج قله‌های بزرگی را فتح کنیم و مستکبران را بشکنیم و روح مقاومت و ایستادگی را در کالبد جهان اسلام احیا کنیم.
سرلشکر سلامی با تقدیر از زحمات سردار غیب پرور در مدت مسئولیتش در سازمان بسیج مستضعفین گفت: در نظر داریم ایشان را برای مسئولیتی بزرگ در سپاه متقاعد کنیم.
فرمانده کل سپاه همچنین به سوابق انقلابی و مجاهدت‌های سردار سلیمانی رییس جدید سازمان بسیج مستضعفین اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی شخصیتی دارای سعه صدر است و روحیات سال‌های اولیه انقلاب را دارد.
بنابر این گزارش سردار سلیمانی متولد سال ۱۳۴۳ در شهرستان فارسان استان چهارمحال بختیاری، دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته تاریخ از دانشگاه اصفهان، فارغ التحصیل دوره فرماندهی و ستاد سپاه و دانشجوی دکتری تاریخ ایران دوره اسلام (آماده دفاع از پایان نامه)، از رزمندگان بسیجی و فرماندهان دوران پرافتخار دفاع مقدس است.
وی حضور داوطلبانه خود را از بهار سال ۱۳۶۰ در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل از خطوط مقدم دفاعی جبهه شوش با عضویت بسیجی آغاز و در عملیات‌های پیروزمندانه و غرورآفرین طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس، رمضان، محرم، والفجر مقدماتی، والفجر ۲ و ۴، خیبر، بدر، والفجر ۸، کربلا ۴ و ۵، والفجر ۱۰، به عنوان رزمنده و فرمانده گروهان و گردان شرکت و سپس در مسئولیت‌های فرماندهی تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع)، تیپ مستقل ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) و همزمان فرمانده منطقه مقاومت لرستان، فرمانده لشکر ۱۹ فجر، فرمانده قرارگاه قدس و لشکر ۴۱ ثارالله (ع)، فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و ارشد سپاه در استان‌های یاد شده خدمت کرده است.
وی از اولین فرماندهان سپاه بوده که همزمان مسئولیت منطقه مقاومت و یگان رزم را عهده دار و از سال ۱۳۸۷ تاکنون نیز فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بوده است.
توجه ویژه به تقویت پایگاه‌های مقاومت و کانون‌های اقشاری بسیج به عنوان سرپنجه‌های تحقق رسالت بسیج و تلاش برای اعتلای نقش اقشار دانش آموزی، دانشجویی، کارگری، اصناف، مهندسین، هنرمندان، سایر اقشار و خواهران از جهت گیری و رویکرد‌های اصلی وی بوده است.
حضور فعال رده‌ها و مراکز تحت مسئولیت و فرماندهی ایشان در برنامه‌های محرومیت زدایی، تقویت گروه‌های جهادی و گسترش عرصه خدمت رسانی در مناطق محروم و مقابله با حوادث غیرمترقبه، ارتباط نزدیک با علما، اصحاب علم و نظر، اساتید و دانشگاهیان و تعامل هم افزا با دستگاه‌های اجرایی و تقویت تفاهم و همکاری بین نیرو‌های مسلح از دیگر اقدامات سردار سلیمانی در مسئولیت‌های گذشته است.
تقویت بعد فرهنگی در تحقق مأموریت‌های بسیج و سپاه، تبیین مسایل فرهنگی، اجتماعی و توسعه اقدامات بصیرتی و استفاده از فرصت‌های فضای مجازی همواره مورد توجه وی بوده و در فرماندهی مناسب در دوران دفاع مقدس در ارتقاء توان دفاعی و امنیتی یگان‌های تحت مسئولیت نقش به سزایی داشته است.
توجه خاص به جوانان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی، برخورداری از روحیه بسیجی، محبوب بودن و سعه صدر فرصت‌های مناسبی برای استمرار خدمت اثربخش وی در سازمان بسیج مستضعفین و تحقق منویات و تدابیر تصریحی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در حکم انتصاب ایشان را فراهم خواهد کرد.
مهمترین سرفصل‌هایی که فرمانده معظم کل قوا در حکم انتصاب سردار سلیمانی به ریاست سازمان بسیج مستضعفین عنوان کردند عبارت است از: "اعتلای بسیج و فرهنگ مقاومت و تقویت زمینه‌های بروز خلاقیت و ابتکار بسیجیان به‌ویژه نوجوانان و جوانان در گسترش، تعمیق و حفاظت از ارزش‌های انقلابی و ارتقای حضور سازمان‌یافته‌تر آنان با تکیه بر تجارب در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی، گسترش گروه‌های جهادی و هم‌افزایی و تقویت بسیج اقشار در تعامل سازنده و هم‌افزا با مجموعه سپاه و سایر سازمان‌های کشوری و لشکری با لحاظ تدابیر فرمانده کل سپاه مورد انتظار است".

سردار شیرازی
 طرح اعتلای بسیج باید کامل اجرایی شود 
رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا گفت: طرح اعتلای بسیج که آغاز شده است باید به طور کامل اجرایی شود که از مطالبات مقام معظم رهبری است.
سردار سرتیپ محمد شیرازی در مراسم تکریم و معارفه روسای قبلی و جدید سازمان بسیج مستضعفین پس از قرائت حکم انتصاب مقام معظم رهبری برای سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی به عنوان رئیس جدید این سازمان افزود: براساس رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب بسیج باید در همه عرصه‌های هنری، فرهنگی، سیاسی، تولید و فناوری و عرصه‌های ورزشی و کمک به مستضعفان حضور پیدا کند.
وی گفت: براساس نگاه رهبری معظم، بسیج سیاسی است، اما سیاست زده و سیاسی کار نیست و جناحی عمل نمی‌کند و بسیج مجاهد است، اما بی انضباط و افراطی نیست.
سردار شیرازی گفت: بسیج متحجر و خرافی نیست و کاملاً متعهد و متعبد و با بصیرت است و اهل تسامح در اصول نیست.
­رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی هر چه توان دارد باید انجام دهد به طرح اعتلای بسیج که در حکم مقام معظم رهبری به سردار غلامرضا سلیمانی هم آمده است، اشاره کرد و گفت: این طرح باید به طور کامل اجرایی شود.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3688674"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2466715/3688674?width=350&height=250"></script></div>
سردار شیرازی روزمرگی را از نگاه رهبر معظم انقلاب بلای بزرگ بسیج خواند و گفت: در کشور اسلامی انتظار نمی‌رود کار‌ها به صورت روزمره اداره شود به ویژه در سازمان بسیج که محل مراجعه و نگاه است.
در ادامه سخنرانی سردار شیرازی لوح تقدیر رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرمانده کل سپاه پاسداران به سردار غیب پرور رئیس قبلی سازمان بسیج مستضعفین داده شد.
همچنین فرمانده کل سپاه پاسداران حکم انتصاب مقام معظم رهبری را تقدیم سردار غلامرضا سلیمانی رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین کرد.
در بخش دیگری از این برنامه پیام تبریک نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران به سردار غلامرضا سلیمانی قرائت شد.

سردار سلیمانی
 هیچ کاری در بسیج خارج از اولویت نیست 
رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین گفت: همه موضوع‌ها و ماموریت‌های بسیج جزو اولویت هاست و به هیچ مورد از این مأموریت‌ها نباید بی توجهی شود.
سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در مراسم معارفه اش به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین، تأسیس و استقرار و مردم سالاری دینی نظام علوی و عاشورایی انقلاب اسلامی و همچنین تأسیس و رشد و نمو شجره طیبه بسیج را دو دستاورد مهم انقلاب اسلامی خواند و افزود: بسیج در انقلاب اسلامی به عنوان تشکیلات انقلاب محسوب می‌شود و در خدمت نظام است.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3688668"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2466715/3688668?width=350&height=250"></script></div>
وی گفت: بسیج در همه عرصه‌ها برحسب ضرورت باید حضور داشته باشد و در دوره جدید، رسالت بسیج و سازمان بسیج سازماندهی بسیجیان در همه عرصه هاست.
­رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین افزود: درخواستم از سپاه‌های استانی این است که پشتیبانی‌های لازم را انجام دهند.
سردار سرتیپ پاسدار سلیمانی گفت: با استفاده از نظر علما و نخبگان انقلابی و با تکیه بر مطالبات رهبری و با اولویت قراردادن برنامه‌های اعتلای بسیج، مسئولیتم را انجام خواهم داد.
وی گفت: همه بسیجیان مکلفند آرمان‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری را به تحقق برسانند و ما باید در عمل پاسخگوی حسن اعتماد مقام معظم رهبری و فرمانده کل سپاه باشیم.
­رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین از تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار غیب پرور که شبانه روزی در سازمان بسیج مستضعفین خدمت کرده است هم قدردانی کرد.

سردار غیب پرور
 بسیج با فعالیت در فضای مجازی موفقیت‌های خوبی کسب کرد 
رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین گفت: در دوران مسئولیتم سازمان فضای مجازی در بسیج تشکیل شد و اقدام یک ساله جوانان ما در این عرصه بسیار موفقیت آمیز بوده است.
سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور در مراسم تکریم خود از این سمت افزود: در دوران مسئولیتم ۳۸ طرح ائتلاف قرار بود انجام شود که نزدیک به ۱۳ مورد آن با همکاری برخی سازمان‌ها و به ویژه آقای بطحایی انجام شد.
وی به حضور بسیج در زلزله کرمانشاه و سیل ابتدای سال اشاره کرد و گفت: توان بسیج در تشکیل گروه‌های جهادی قابل تقدیر است.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3688946"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2466715/3688946?width=350&height=250"></script></div>
رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین تولید نیروگاه‌های خورشیدی را از دیگر اقدامات بسیج خواند و ابراز امیدواری کرد این فعالیت هر چه زودتر به ثمر بنشیند.
وی همچنین از طرح ۴ ساله بسیج برای کمک به کشاورزان گفت.
سردار غیب پرور گفت: در موضوع‌های اجتماعی و آسیب‌های ناشی از آن نیز اقدامات خوبی در بحث پیشگیری از اعتیاد و طلاق صورت گرفت.
وی برای سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین آرزوی موفقیت کرد.

سردار سپهر
 رهبری بیش از ۲ هزار خواسته از بسیج دارند 
جانشین رئیس سازمان بسیج گفت: بسیج نیازمند حمایت‌های سپاه، ستاد کل نیرو‌های مسلح و دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قواست و بیش از ۲ هزار خواسته، دستور و انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی از بسیج وجود دارد.
سردار محمد حسین سپهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج مستضعفین، یکی از ویژگی‌های بسیج را استفاده از فرصت‌ها دانست و اظهار داشت: ذکر دائمی بیانات امام خمینی و مقام معظم رهبری باید همواره توسط بسیجیان تکرار شود در واقع با انتصاب سردار سلامی به ریاست فرماندهی سپاه چشم امید جوانان به این فرماندهی و نگاه راهبردی ایشان است.
سردار سپهر تصریح کرد: امیدواریم هر تغییری که در بسیج رخ می‌دهد در راستای پیشبرد اهداف و اندیشه‌های راهبردی ایشان باشد و بتوانیم به اهداف راهبردی ایشان دست بیابیم.

نظر شما