شناسهٔ خبر: 33839290 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در پیام‌های جداگانه

پیام‌های تبریک مسئولان سپاه و ارتش به انتصابات جدید

مسئولان نظامی کشور در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح و رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران را تبریک گفتند

صاحب‌خبر -
 نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی انتصاب سردار غلامرضا سلیمانی به سمت ریاست سازمان بسیج مستضعفین را تبریک گفت 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سپاه نیوز؛ در پی انتصاب سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی به سمت ریاست سازمان بسیج مستضعفین که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام نماینده، ولی فقیه در سپاه به این شرح است:
برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
انتصاب شایسته جنابعالی به سمت "رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" را از سوی فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) که فصل نوینی در صحیفه پاسداری از انقلاب اسلامی و نقش آفرینی بسیج در خدمت به نظام و ملت عظیم‌الشأن ایران به شمار می‌رود، تبریک عرض می‌نمایم.
بی شک این رخداد مبارک که باحسن اعتماد معظم‌له رقم خورد به پشتوانه پیشینه درخشان و تجارب ارزنده آن فرمانده خردمند و فرهیخته در دفاع مقدس و مجاهدت در نهاد انقلابی و مردمی سپاه و نیز اشراف و آگاهی همه جانبه بر سازمان، ماموریت‌ها و انتظارات فراروی بسیج و بهره مندی از سرمایه عظیم نخبگی و جوانی بسیجیان، نویدبخش تعمیق فرهنگ مقاومت و تفکر بسیجی و آینده‌ای موفق و پر فروغ برای این نهاد مقدس در حفاظت از ارزش‌های انقلابی و روحیه جهادی خواهد بود.
اینجانب ضمن اعلام آمادگی نمایندگی، ولی فقیه در سپاه برای اعتلای همکاری‌ها، موفقیت و سربلندی روزافزون جنابعالی را در این سنگر خطیر و راهبردی تحت عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و عمل به منویات و فرامین نایب بر حقش حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خدای سبحان مسئلت می‌کنم.
عبدالله حاجی صادقی
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

 دریادار سیاری انتصاب جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تبریک گفت 
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی به سمت جانشینی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و سردار سرتیپ سلیمانی به ریاست سازمان بسیج مشتضعفین سپاه پاسداران را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی ارتش متن این پیام‌ها به شرح ذیل است:

امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی
جانشین محترم ستاد کل نیرو‌های مسلح
سلام علیکم
انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سِمَت جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح که نشان از تعهد و تجارب ارزنده شما در حوزه‌های عملیاتی، فرماندهی و آموزشی در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن دارد از جانب خود و آحاد کارکنان ارتش ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم.
امیدوارم در خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی و ارتقای بیش از پیش قدرت دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) موفق و موید باشید.
از خداوند متعال تاییدات روز افزونتان را در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) مسألت می‌نمایم.

برادر گرامی، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
بدین وسیله انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.
حضور شخصیتی انقلابی در این سنگر حساس نمایانگر توانمندی، هوشمندی جنابعالی به منظور ایجاد اندیشه‌ای نو و کوششی خستگی ناپذیر در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی می‌باشد.
موفقیت شما را در اجرای اوامر خردمندانه رهبر اندیشمند انقلاب اسلامی، به منظور ایفای نقش جهادی و انقلابی در ارتقای سطح آمادگی‌های عملیاتی و پیشرفت مقتدرانه ماموریت‌های بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی و خدمت به ملت شریف ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
دوام سلامتی و بهروزی جنابعالی و همکاران گرامی را در سایه توجهات خاصه حضرت، ولی عصر (عج) از درگاه احدیّت مسئلت می‌نمایم.
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار حبیب الله سیاری.

 فرمانده کل ارتش انتصاب جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین را تبریک گفت 
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه، انتصاب امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی به سمت جانشینی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی به عنوان ریاست سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام‌ها بدین شرح است.

برادر ارجمند امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی
سلام علیکم
اعتماد فرماندهی معظم کل قوا و تأیید تجارب و شایستگی حضرتعالی در حکم معظم‌له، مدال افتخار قریب به چهل سال سربازی انقلاب شکوهمند اسلامی است که به جنابعالی تعلق گرفت.
ضمن شکرگزاری از درگاه ذات احدیت، برکت روز افزون و استمرار سربازی خالصانه را برای آن برادر ارجمند و همرزم دیرینه مسألت می‌نمایم.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی.

برادر ارجمند سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی
سلام علیکم
انتصاب حضرتعالی با حکم فرماندهی معظم کل قوا که با تایید «تجارب ارزنده در بسیج» و «شایستگی» توسط معظم له مزین شده است جای شکرگزاری به درگاه خداوند دارد و سبب مسرت اینجانب و همه علاقمندان به شجره طیبه بسیج گردید.
از درگاه خداوند بزرگ برای آن برادر ارجمند توفیق و سربلندی روزافزون مسئلت می‌نمایم.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش انتصاب جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح و رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تبریک گفت 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح و رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام‌های تبریک حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، به شرح ذیل است:

برادر ارجمند امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی
جانشین محترم رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
انتصاب جنابعالی را که از ذخایر انقلاب و نیرو‌های مسلح بوده و دارای سوابق و تجارب ارزشمندی در حوزه‌های فرماندهی و ستادی هستید به سمت جانشینی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح که نشان از حسن اعتماد حضرت امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا (مد ظله العالی) به جنابعالی است، از سوی خود و آحاد کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تبریک گفته و امیدوارم در پیشگاه احدیت باری‌تعالی و در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق و موید باشید؛ بنابراین گزارش، متن پیام تبریک به سردار سرتیپ سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین بدین شرح است:

برادر گرامی سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به سمت رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نشان‌دهنده اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین تجربیات و توانمندی‌های ارزنده و سوابق انقلابی جنابعالی است، تبریک عرض می‌کنم.
بی شک حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جناب عالی و واگذاری این مسئولیت خطیر و راهبردی، نشأت گرفته از شخصیتی انقلابی در عرصه‌های مختلف مدیریتی برای پیشرفت و بالندگی شجره طیبه بسیج بوده است.
از خداوند متعال برای شما، همکاران محترم و همه مجاهدان سختکوش این عرصه دوام توفیق تحت زعامت حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
عباس محمدحسنی.

نظر شما