شناسهٔ خبر: 33855390 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جشن بزرگ دختران انقلاب در مشهد برگزار می‌شود

رئیس بسیج جامعه زنان خراسان رضوی از برگزاری جشن بزرگ انقلاب به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در ورزشگاه امام رضا(ع) با حضور ۲۵ هزار نفر از دختران انقلاب خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رویا حیدرزاده ظهر امروز در نشست خبری که در فرهنگسرای رسانه برگزار شد، با اشاره به اینکه به مناسبت روز دختر برنامه‌های مختلفی را در بسیج جامعه زنان طراحی و برنامه‌ریزی شده است، گفت: جشن بزرگ انقلاب به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در ورزشگاه امام رضا(ع) با حضور  ۲۵ هزار نفر از دختران انقلاب  برگزار می‌شود.

رئیس بسیج جامعه زنان خراسان رضوی با اشاره به اینکه عموم دختران و مادران مشهدی برای شرکت در این جشن از طریق پایگاه‌های بسیج خواهران و مساجد سطح شهر مشهد دعوت شده‌اند، اضافه کرد: همچنین در دهه کرامت ۲۱ پاتوق دخترانه در این استان برای دختران برپا می‌شود تا بتوان در همین چارچوب و در تمام بخش‌ها از نظرات و پیشنهادات این قشر از جامعه استفاده کرد.

وی ادامه داد:این پاتوق‌ها ویژه تمام دختران است و تنها به بسیجیان تعلق ندارد.

حیدرزاده با بیان اینکه در این پاتوق‌ها دختران می‌توانند برنامه‌های خود را گسترش دهند، یادآور شد: مراسم ویژه دهه کرامت در فضایی پرشور و نشاط و مومنانه برای بانوان در خراسان رضوی برنامه‌ریزی شده، همچنین، همزمان با دهه کرامت به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) علاوه بر جشن ۲۵ هزار نفری مه دخت، جشن دختر ماه نیز ویژه دختران در باغ اردوگاه خاتون مشهد از سوی این آستان برگزار می‌شود.

رئیس بسیج جامعه زنان خراسان رضوی بیان کرد: مخاطب برنامه «دختر ماه» دختران ۹ و ۱۰ ساله هستند که به همراه مادران خود روز جمعه ۱۴ تیر ماه جاری در آن شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج زنان با دو رویکرد غالب مخاطب‌شناسی و خانواده برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، متذکر شد: ۲۱ تیرماه سالروز قیام گوهرشاد است، به همین مناسبت حافظان حریم خانواده ساعت ۹ صبح در میدان شهدا حاضر می شوند و به سمت حرم به صورت خانوادگی حرکت می کنند، پایان این مراسم شرکت در نمازجمعه است.

حیدرزاده یادآور شد: از میان ۲۱ پاتوق دخترانه، ۱۵ پاتوق در مشهد و پاتوق دیگر در شهرهای دیگر خراسان رضوی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۵

نظر شما