شناسهٔ خبر: 33853285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشهد میزبان جشن بزرگ دختران انقلاب است

خبرگزاری صداوسیما

همزمان با سالروز ولادت فرخنده حضرت معصومه و "روز دختران" مشهد میزبان ۲۵ هزار نفر از دختران انقلاب در جشنی با عنوان "مه دخت" است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی امروز در نشستی خبری گفت: مشهد میزبان جشن بزرگ دختران انقلاب است این جشن بزرگ در آستانه دهه کرامت روز سیزدهم ماه جاری در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برپا می‌شود.
عموم دختران و مادران مشهدی برای شرکت در این جشن از طریق پایگاههای بسیج خواهران و مساجد سطح شهر مشهد دعوت شده اند.
رویا حیدرزاده  به برنامه‌های دهه کرامت اشاره کرد افزود: مراسم ویژه این دهه مبارک در فضایی پرشور و نشاط و مومنانه برای بانوان در سطح خراسان رضوی برنامه ریزی شده است. بر این اساس دو هزار و ۵۰۰ برنامه در سطح محلات شهرستانهای استان در دهه کرامت برای بانوان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی قالب برنامه‌های فرهنگی برای جامعه زنان را در این استان شامل دو رویکر مخاطب شناسی و خانواده محور ذکر کرد و گفت: همچنین در طول دهه کرامت ۲۱ پاتوق دخترانه در سطح استان برای دختران بر پا می‌شود تا بتوان در همین چارچوب و در تمام بخشها از نظرها و پیشنهادهای این قشر از جامعه استفاده نمود.
سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی نیز گفت: همزمان با دهه کرامت و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه علاوه بر جشن ۲۵ هزار نفری مه دخت، جشن دختر ماه نیز ویژه دختران در باغ اردوگاه خاتون مشهد از سوی این آستان برگزار خواهد شد.
فاطمه دژبرد افزود: مخاطب برنامه دختر ماه دختران ۹ و ۱۰ ساله هستند که به همراه مادران خود روز جمعه ۱۴ تیر جاری در آن شرکت می‌کنند.
دهه کرامت امسال از پنجشنبه ۱۳ تیر مصادف با نخستین روز ذی‌القعده همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه و روز دختر تا ۳۲ تیر سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با شعار "خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت (ع) " با محوریت آستان قدس رضوی برگزار می شود.

نظر شما