شناسهٔ خبر: 33852561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هیئت مدیریتی گوانگجو چین به گرگان سفر می‌کند

شهردار گرگان از سفر مدیران گوانگجو چین به گرگان خبر داد و گفت: در راستای توسعه روابط بین‌المللی شهرداری گرگان این هیئت شنبه وارد گرگان خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: شنبه در راستای توسعه روابط بین‌المللی و پیشرفت مراحل خواهرخواندگی گرگان و گوانگجو چین، شنبه هیئت مدیریتی شهر گوانگجو چین به گرگان سفر خواهند کرد.
وی ادامه داد: تفاهم همکاری جدید هم در این سفر امضا خواهد شد و مسیر برای پیگیری‌های بعدی روشن‌تر خواهد شد.
شهردار گرگان بیان کرد: حضور هیئت چینی گام جدید برای رسیدن به توسعه‌های بین‌المللی خواهد بود و در این سفر مباحث مربوط به مدیریت شهری با محوریت سرمایه‌گذاری و گردشگری و صنعتی پیگیری خواهد شد.
دادبود بیان کرد: کسانی که در شهرداری گوانگجو حضور دارند در جایگاه مدیرکلی هستند و دلیل آن حاکمیت شهرداری بر شهر است و یک مدیریت حاکمیتی یکپارچه با محوریت شهرداری است و حتی دانشگاه‌ها زیرمجموعه شهرداری اداره می‌شوند و به تناسب در سفر به گرگان مدیران مرتبط را به همراه دارند.
وی اضافه کرد: بسکتبال در چین از ورزش‌های تراز اول و اصلی چین است و در این راستا نیز می‌توانیم اتفاقات خوبی را برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان رقم بزنیم.
شهردار گرگان گفت: طرف چینی علاقمند به توسعه روابط دانشگاهی است که چند رئیس دانشگاه در این مذاکرات حضور خواهند داشت.
دادبود گفت: توسعه روابط گردشگری جز اولویت‌های مذاکرات در این سفر است و به خوبی می توان در این مذاکرات و تفاهمنامه از جمعیت میلیونی چین و گوانگجو گردشگران را با توجه به لغو لزوم ویزا برای گردشگران چینی در ورود به ایران برای توسعه گردشگری در گرگان استفاده کرد.
وی بیان کرد: روز یکشنبه نشست تخصصی با این هیات با حضور معاون استاندار برگزار خواهد شد و خوشبختانه نگاه ما انحصاری در مدیریت شهری نیست و این سفر را برای توسعه استانی پیش‌بینی کردیم و مفتخریم بتوانیم در حوزه استانی و ملی قدمی را برداریم.
انتهای پیام/83004

برچسب‌ها:

نظر شما