شناسهٔ خبر: 33739115 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ارتقاء درجه شهرداری گرگان از سوی وزیر کشور ابلاغ شد

شهردار گرگان از ارتقاء درجه شهرداری گرگان از 10 به 11 خبر داد و گفت: این ارتقا درجه به ارتقا ساختار سازمانی و بهره‌مندی شهرداری گرگان از اعتبارات ملی کمک خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: پس از 10 سال پیگیری‌های مختلف و در چند مقطع متفاوت که ارتقا درجه شهرداری گرگان از 10 به 11 به نتیجه نرسیده بود، خوشبختانه این ارتقا درجه تصویب و ابلاغ شد.

وی ادامه داد: امسال از ابتدای سال پیگیری‌های مداوم و جدی را در این راستا انجام دادیم و در نهایت این ارتقا درجه از سوی وزیر کشور به شهرداری گرگان ابلاغ شد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: شهرداری‌های کشور از درجه یک تا 12 رتبه‌بندی می‌شوند که 12 متعلق به چند شهرداری محدود در کشور است و تعدادی ازمراکز استان‌ها هم حائز درجه 11 هستند.

دادبود بیان کرد: ارتقاء درجه کمک می‌کند شهرداری گرگان بتواند ساختار سازمانی جدیدی را برای خودش تعریف کند و در حوزه مدیریت شهری اتفاقات خوبی را در این بخش رقم بزند.

وی اضافه کرد: همچنین با این ارتقاء درجه امکان بهره‌مندی بهتر اعتبارات و تسهیلات و حوزه‌های اجرایی در سطح ملی برای شهرداری گرگان قراهم خواهد بود.

شهردار گرگان تصریح کرد: ما امیدواریم در این ساختار سازمانی بتوانیم بخش‌هایی مثل گردشگری، توسعه سرمایه‌گذاری، فناوری و حوزه‌های اصلی که شهرداری با آن درگیر هست را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/83004

 

نظر شما