شناسهٔ خبر: 33830905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه یاسوج گفت:در دنیا مرسوم است ابتدا زیر ساخت‌های دانشگاه را فراهم می‌کند و بعد دانشجو پذیرش می‌کنند، متاسفانه بعضی از استان‌ها فقط دانشگاه راه اندازی شده است و هیچگونه امکانات رفاهی برای اساتید و کارمندان وجود ندارد. عباس عریان افزود: امکانات رفاهی این دانشگاه برای دعوت از اساتید برجسته یا نخبه‌ای که مدال آورده باشد کم است .

کمبود امکانات رفاهی دانشگاه یاسوج برای اساتید و کارکنان

خبرگزاری صداوسیما

امکانات رفاهی دانشگاه یاسوج برای دعوت از اساتید برجسته یا نخبه‌ و اسکان آنها کم است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه یاسوج گفت:در دنیا مرسوم است ابتدا زیر ساخت‌های دانشگاه را فراهم می‌کند و بعد دانشجو پذیرش می‌کنند، متاسفانه بعضی از استان‌ها فقط دانشگاه راه اندازی شده است و هیچگونه امکانات رفاهی برای اساتید و کارمندان وجود ندارد.
عباس عریان افزود: امکانات رفاهی این دانشگاه برای دعوت از اساتید برجسته یا نخبه‌ای که مدال آورده باشد کم است .
وی گفت: ایجاد شهرک دانشگاهی که در آن همه نیاز‌های دانشگاهیان اعم از فضا‌های آموزشی و فرهنگی و تفریحی و همچنین کوی اساتید دیده شود، نیازمند همکاری منابع طبیعی و دیگر دستگاه‌هاست.
عریان اضافه کرد: برای اینکه نیروی کارآمد بتوانیم جذب کنیم باید زمینه جذب فراهم شود خیلی از اساتید ما به دلیل شرایط امکانات رفاهی حاضر نیستند در این استان بمانند در این زمینه ما ناموفق بودیم.

نظر شما